خبرگزاری کار ایران

سرمربی ژاپن:

دو اسپکر اصلی کره را مهار کردیم

نباید خستگی بازیکنان کره هم که عصر روز گذشته یک بازی سخت پنج سته داشتند فراموش کرد. زیرا کره جنوبی تیمی قوی و خوب است.

سرمربی تیم والیبال ژاپن دلیل پیروزی شاگردانش در برابر کره جنوبی را مهار دو اسپکر ژاپن دانست و گفت: برای مهار بازیکنان شماره 15 و 16 ژاپن برنامه خاصی پیاده کردیم.

به گزارش ایلنا، ساکو نوریی کایی در نشست خبری بعد از بازی با کره جنوبی افزود: بازیکنان ژاپن بهترین عملکرد را در چهار بازی گذشته خود در برابر کره جنوبی داشتند و من از آنان رضایت کامل دارم.

وی تصریح کرد: البته نباید خستگی بازیکنان کره هم که عصر روز گذشته یک بازی سخت پنج سته داشتند فراموش کرد. زیرا کره جنوبی تیمی قوی و خوب است که شکست دادنش به این راحتی ها نیست.

سرمربی تیم والیبال جوانان ژاپن در باره تغییر زمان بازی کره و ژاپن گفت: ما اعتراضی به این موضوع نداشتیم. کمیته کنترل تعیین کننده زمان بازی ها است.

وی در باره بازی فردا دوشنبه ژاپن با چین نیز گفت: تیم پین بازیکنان قد بلند و در کار دفاعی عالی دارد که کادر فنی تیم ژاپن را کمی نگران کرده است. به نظر من چین، ایران و کره جنوبی از بهترین های این رقابت ها هستند.

نوریی کایی در خصوص برنامه ریزی و نظم مسابقات جام شانزدهم نیز گفت: تیم والیبال ژاپن از برنامه ریزی و نظم این رقابت ها راضی و همه چیز عالی است.

کاپیتان تیم والیبال جوانان ژاپن نیز در این نشست خبری گفت: بازی و پیروزی در برابر کره جنوبی بهترین بازی تیم ما در این رقابت ها است.

"ماساهیرو سیکیتا" تصریح کرد: حمله تیم ژاپن امروز در برابر کره عالی کار کرد و بازیکنان نیز هماهنگی خوبی داشتند.

وی در باره بازی با چین نیز گفت: بازیکنان ما دریافت های خیلی خوبی دارند و به همین دلیل برای مبارزه با چین نیز نگرانی نخواهیم داشت.

تیم ملی والیبال ژاپن در نخستین بازی در مرحله دوم جام شانزدهم سه بر صفر کره جنوبی را از پیش رو برداشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز