خبرگزاری کار ایران

سیدعباسی:

استرس بازی‌ها بر عملکرد جوانان تاثیرگذار است

asdasd

تیم ملی والیبال جوانان کشورمان با صدرنشینی در دور مقدماتی جام شانزدهم به مرحله دوم راه یافت.

کارشناس ارومیه ای والیبال کشورمان گفت: نداشتن تجربه کافی، استرس بازی ها و عوامل بسیاری دیگر بر عملکرد بازیکنان جوان والیبال تاثیرگذار است که باعث افت و خیز زیادی در این رده سنی می شود.

به گزارش ایلناع جهانگیر سید عباسی افزود: البته در مرحله دوم تیم هندوستان به دلیل رعایت نکردن محدودیت های سنی حریف سرسختی برای ایران است، اما حریفان اصلی تیم ایران از شرق آسیا مانند تیم های چین، کره جنوبی و ژاپن هستند.

عضو اتاق فکر فدراسیون والیبال ایران در ادامه با بیان اینکه بسیاری از کشورهای آسیایی به رده سنی پایه در ورزش والیبال توجه کافی ندارند، گفت: کشورهای عربی و کشورهایی مانند ترکمنستان در این رده سنی قدرتمند نیست به همین دلیل رقابت اصلی بین ایران و کشورهای شرق آسیا است.

وی با تاکید بر اینکه والیبال آسیا دیگر تیم والیبال جوانان ایران را ارضا نمی کند، افزود: سطح والیبال جوانان ایران از آسیا بالاتر است و باید در مسابقات جهانی خود را بسنجد. به همین دلیل مطمئن هستم که تیم ایران یکی از راه یافتگان به جام جهانی سال 2013 ترکیه خواهد بود.

سید عباسی در پایان بار دیگر به حساسیت بازی تیم والیبال جوانان ایران در برابر هندوستان اشاره کرد و گفت: از مردم ارومیه درخواست می کنم که تیم ایران را در این بازی همراهی کنند تا جوانان کشورمان با اقتدار به مرحله بعدی مسابقات قهرمانی جوانان آسیا راه یابند.

تیم ملی والیبال جوانان کشورمان با صدرنشینی در دور مقدماتی جام شانزدهم به مرحله دوم راه یافت. این تیم در روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته جاری به ترتیب با تیم های چین تایپه و هندوستان بازی دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز