خبرگزاری کار ایران

رازیتا حیدری خبر داد:

برگزاری برنامه‌های ورزشی ویژه هفته المپیك در مشهد

asdasd
کد خبر : ۸۰۲۴۰

حدود 400 ایستگاه ورزش صبحگاهی در سطح استان به ویژه مشهد فعال هستند كه فعالیت آنان همه روزه از ساعات آغازین صبح پس از انجام نیایش، آغاز می‌شود.

رییس هیات ورزش‌های همگانی خراسان رضوی از انجام برنامه‌ریزی برای برگزاری مسابقات و همایش های مختلف ورزشی و تفریحی در هفته المپیك خبر داد.

به گزارش ایلنا، رازیتا حیدری گفت: برنامه‌های ورزشی و تفریحی ویژه‌ای به مناسبت هفته المپیك روزهای 31 خرداد تا 6 تیرماه امسال از سوی هیات ورزش های همگانی استان در مشهد برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به انجام برنامه‌های ویژه صبحگاهی و شامگاهی در ایستگاه‌های متعدد ورزشی در پارك‌ها و فضاهای سبز سطح استان در این هفته، افزود: برگزاری همایش‌های پیاده روی خانوادگی و كوهپیمایی در روزهای مختلف این هفته نیز در دستور كار قرار دارد.

رییس هیات ورزش‌های همگانی خراسان رضوی به ایجاد ایستگاه‌های شادی و نشاط در هفته المپیك در برخی پارك‌ها و سالن‌های ورزشی اشاره کرد و ادامه داد: جشنواره‌های نقاشی كودكان با موضوع المپیك و پرواز بادبادك‌ها نیز به همین مناسبت توسط كمیته های هیات برگزار خواهد شد. در روز پنجشنبه 6 تیرماه همزمان با روز جهانی المپیك نیز یك دوره مسابقه دوی استقامت ویژه آقایان در شهر مشهد برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اجرای برنامه آموزشی حركات اصلاحی ورزش توسط ورزشكاران منتخب گروه‌های فعال ایستگاه‌های ورزشی صبحگاهی مشهد در برنامه 7:15 دقیقه هر روز صبح صدا و سیمای مركز خراسان رضوی، اظهار داشت: حدود 400 ایستگاه ورزش صبحگاهی در سطح استان به ویژه شهرستان مشهد فعال هستند كه فعالیت آنان همه روزه از ساعات آغازین صبح پس از انجام نیایش، آغاز می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز