خبرگزاری کار ایران

به روزهای درخشان گذشته برمی‌گردیم؛

سمندر: با توان چند برابری کار خواهیم کرد

asdasd
کد خبر : ۸۰۷۱۰

تیم ملی کاراته ایران باید در مسابقات مختلف برای ورزش کشور افتخار آفرین باشد و با حمایت‌های ارگان‌های ورزشی به دنبال ساختن تیمی قدرتمند هستیم.

رییس فدراسیون کاراته با تاکید براینکه به همیاری تمامی اهالی این رشته نیاز دارد، گفت: با حمایت جامعه بزرگ این رشته، به روزهای درخشان گذشته بازمی گردیم.

به گزارش ایلنا، علیرضا سمندر پس از انتخاب به عنوان رییس فدراسیون کاراته اظهارکرد: قول می‌دهم در کنار دیگر همکارانم در فدراسیون کاراته، تمام تلاشم را برای موفقیت این رشته ورزشی به کار ببندم.

وی افزود: هدف ما این است تا همچون سال 85 نتایج درخشانی در مسابقات جهانی و بازی‌های آسیایی کسب کنیم و دوباره عنوان بهترین فدراسیون ورزشی کشور را برای جامعه بزرگ کاراته ایران به ارمغان بیاوریم.

سمندر با قدردانی از اعتماد اعضای مجمع فدراسیون کاراته اظهار کرد: این اعتماد و تلاش‌های جامعه کاراته برایم ارزشمند است و تمام توانم را به کار می‌بندم تا جوابگوی این اعتماد باشم.

وی افزود: در مدتی که به عنوان سرپرست فعالیت می‌کردم در کنار همکارانم سعی کردیم مشکلات موجود را برطرف کنیم که گمان می‌برم تا حدودی موفق بوده‌ایم و از امروز با توان چند برابر برای رسیدن به روزهای ایده‌آل کار خواهیم کرد.

رییس فدراسیون کاراته گفت: تیم ملی کاراته ایران باید در مسابقات مختلف برای ورزش کشور افتخار آفرین باشد و با حمایت‌های ارگان‌های ورزشی به دنبال ساختن تیمی قدرتمند هستیم.

وی با اشاره به جمعیت بالای سبک‌های آزاد اظهار کرد: زمانی که سرپرست فدراسیون شدم در نخستین اقدام این سبک‌ها را از فدراسیون ورزش‌های رزمی به کاراته بازگرداندیم و از وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک می‌خواهم تا از این سبک‌ها حمایت بیشتری داشته باشند چراکه آنان پتانسیل رفیعی برای افتخار آفرینی دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز