خبرگزاری کار ایران

آشوری خبر داد:

برگزاری انتخابی بانوان و کاتای نوجوانان و جوانان در اواخر مرداد

asdasd
کد خبر : ۸۰۷۱۶

تاریخ دقیق برگزاری پیکار انتخابی تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان را در بخش کاتا بزودی اعلام خواهیم کرد.

دبیر فدراسیون کاراته آخرین تصمیمات اتخاذ شده درخصوص مسابقات مختلف این رشته را تشریح کرد و از برگزاری مسابقات انتخابی تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان کاتا در اواخر مردادماه خبر داد.

به گزارش ایلنا، محسن آشوری اظهار کرد: به دلیل اینکه مسابقات کاتای کرمان سوم تیرماه برگزار می‌شود و قرار بود انتخابی تیم ملی نوجوانان و جوانان نیز در تاریخ ششم همین ماه انجام گردد؛ به خاطر نزدیکی فاصله زمانی این دو مسابقات، به این نتیجه رسیدیم که مسابقات کاتا انتخابی تیم ملی نوجوانان و جوانان پس از ماه مبارک رمضان و در اواخر مردادماه برگزار شود.

وی افزود: در این راستا تاریخ دقیق برگزاری پیکار انتخابی تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان را در بخش کاتا بزودی اعلام خواهیم کرد.

آشوری در ادامه صحبت‌های خود تاکید کرد: از آنجایی که فدراسیون در نظر دارد در روند برگزاری انتخابی‌های آقایان و بانوان همسویی ایجاد کند، لذا مسابقات انتخابی بانوان هم که قرار بود روز 31 خردادماه درسالن شهید کبکانیان برگزار شود به اواخر مردادماه موکول خواهد شد.

دبیر فدراسیون کاراته با اشاره به جایگاه رفیع پیشکسوتان در این فدراسیون گفت: نفرات برتر مسابقات کاتای کرمان که برای تجلیل از استاد محمد آرین‌خو از بزرگان کاراته ایران برگزار می‌شود را به اردوی تیم ملی دعوت می‌کنیم تا از این طریق، گوشه‌ای از ارزش‌های بالای این پیشکسوت را مورد قدردانی قرار داده باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز