خبرگزاری کار ایران

همگام با لیگ جهانی والیبال؛

تمرین ملی‌پوشان والیبال بدون ولاسکو

asdasd
کد خبر : ۸۰۸۱۳

تیم ملی روزهای 31خرداد و 2تیر در سالن 12 هزار نفری آزادی به مصاف صربستان می‌رود.

تیم ملی والیبال کشورمان پس از بازگشت از روسیه تمرینات آماده سازی خود از امروز چهارشنبه برای بازی با صربستان آغاز کرد.

به گزارش ایلنا، تیم ملی والیبال تمرینات خود را با حضور تمامی ملی پوشان در دو گروه زیر نظر کادر فنی آغاز کرد. تمرینات تیم ملی الف از ساعت 11 امروز چهارشنبه در سالن والیبال فدراسیون آغاز شد و به مدت دو ساعت نیز ادامه داشت و پیش از آن تیم ملی ب نیز زیر نظر حسین معدنی تمرین کرد.

خولیو ولاسکو سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان که قرار بود بامداد امروز چهارشنبه از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران شود، به علت تغییربرنامه پروازی امشب وارد تهران خواهد شد که بدین ترتیب تمرینات امروز زیر نظر سیچلو برگزار می شود.

در ابتدای تمرین امروز سی‌چلو دقایقی به صحبت با بازیکنان پرداخت و از اهداف و برنامه تمرینات، نقاط ضعف و قوت تیم در بازی های گذشته نکاتی را گوشزد کرد. تمرینات تیم ملی از فردا با حضور ولاسکو برگزار خواهد شد.

این تمرینات مثل همیشه به صورت سه روز تمرین و یک روز استراحت خواهد بود تا تیم ملی به شرایط مطلوب برای بازی با صربستان برسد.

تیم ملی والیبال کشورمان روزهای سی و یکم خرداد و دوم تیرماه در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران در چارچوب رقابت های گروه دوم لیگ جهانی به مصاف صربستان می‌رود.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز