خبرگزاری کار ایران

در پیامی صورت گرفت؛

تبریک محسن مهرعلیزاده به دکتر حسن روحانی

asdasd
کد خبر : ۸۲۳۱۱

ملت ایران یکبار دیگر، بامشارکت وصف ناپذیر، رئیس جمهور دلخواه خود را برگزیدند و صد البته چنین ملتی شایسته تقدیر و سپاس اند و شایستگی آن را دارند که مصداق امت پسندیده قرآن کریم باشند.

رئیس سابق سازمان تربیت بدنی در پیامی پیروزی دکتر حسن روحانی در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، محسن مهرعلیزاده معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان تربیت بدنی در دولت اصلاحات با صدور بیانیه‌ای خلق حماسه سیاسی توسط ملت ایران و پیروزی دکتر حسن روحانی در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری را تبریک گفت.

دی این بیانیه آمده است: خلق حماسه باشکوه ملت شریف ایران اسلامی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، در 24 خرداد ماه جاری یکبار دیگر، حماسه سیاسی بی بدیل آنها را در تحکیم و استمرار مردم سالاری دینی، به رخ جهانیان کشاند.

ملت عزیز ایران؛ با حضور پرشور خود در صحنه انتخابات اخیر، نشان دادند که از شعور بالای دینی و مدنی، در سطح جهان برخوردارند و با دقت و فهم سیاسی- اجتماعی خود، به سرنوشتی پرامید و سراسر اثربخش می اندیشند و به روابط پرنشاط اخلاق محور و زندگی مسالمت آمیز و معتدل در سطوح ملی و بین المللی پایبندند.

ملت ایران یکبار دیگر، بامشارکت وصف ناپذیر، رئیس جمهور دلخواه خود را برگزیدند و صد البته چنین ملتی شایسته تقدیر و سپاس اند و شایستگی آن را دارند که مصداق امت پسندیده قرآن کریم باشند و بعنوان ملت و امتی وسط الگوی جهانیان معرفی گردند.

اینجانب که همه هویت و عزت خود را مدیون ایمان و اخلاق و پایمردی و ایثارگری ملت غیور ایران میدانم، درود و سلام و تهنیت خود را نثار ملت عزیز ایران کرده و ضمن تشکر و قدردانی از زحمات بی شائبه برادران عزیزم حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی و جناب حجت الاسلام و المسلمین آقای سید محمد خاتمی و ایثار و فداکاری جناب آقای دکتر عارف و با تبریک به رئیس جمهوری منتخب، جناب حجت الاسلام و المسلمین آقای دکتر حسن روحانی و آرزوی توفیق ایشان در خدمت به کشور و ملت، امیدوارم با استعانت از درگاه ایزد منان و بکارگیری توصیه های مقام معظم رهبری و هموار نمودن مسیر توسعه عقلانیت و خردورزی و تقویت اصل اعتدال و میانه روی بتوانند با ایجاد وحدت و یکدلی در میان همه اقشار و استفاده از همه ظرفیت های موجود کشور، ایران و ایرانی را به قله عزت و اقتدار و رفاه و آسایش و مودت رسانده و شیرینی این حماسه سیاسی را با ایجاد زمینه های خلق حماسه اقتصادی، برکام ملت بزرگ ایران مستدام نمایند. انشاالله.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز