خبرگزاری کار ایران

نوربخش اعلام کرد:

ذوب‌آهن تا فردا برای ثبت‌نام در لیگ برتر بسکتبال فرصت دارد

asdasd

ما تا فردا منتظر این تیم خواهیم شد. در غیر این صورت قرعه کشی مسابقات انجام و از اول آبان ماه مسابقات لیگ برتر بسکتبال در غیاب ذوب آهن برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان لیگ برتر بسکتبال اعلام کرد که فردا آخرین فرصت ذوب آهن برای حضور در لیگ برتر بسکتبال است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسن نوربخش در رابطه با احتمال حضور ذوب آهن در لیگ برتر بسکتبال اظهار کرد: قبل از اعزام تیم ملی بسکتبال به مسابقات کاپ آسیا در تکیو ارباب زاده سرپرست تیم بسکتبال ذوب آهن در تماسی با فدراسیون از اعلام آمادگی این باشگاه برای حضور در لیگ برتر بسکتبال خبر داد اما با توجه به اینکه ذوب آهن از دو سال قبل بدهی های بسیاری به بازیکنان و فدراسیون بسکتبال داشت به او اعلام کردیم که این بدهی ها باید پرداخت شود.

وی افزود: در این تماس تلفنی ارباب زاده اعلام کرد که با توجه به تغییر مدیریت باشگاه ذوب آهن قرار بر این شده که تمام بدهی های قبلی پرداخت شود.

رئیس سازمان لیگ برتر بسکتبال گفت: با وجود این مباحث باشگاه ذوب آهن هنوز اعلام رسمی برای حضور در لیگ برتر نکرده و ما تا فردا منتظر این تیم خواهیم شد. در غیر این صورت قرعه کشی مسابقات انجام و از اول آبان ماه مسابقات لیگ برتر بسکتبال در غیاب ذوب آهن برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز