خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس فدراسیون وزنه برداری:

آینده وزنه‌برداری با این جوانان روشن است

asdasd
کد خبر : ۸۴۴۵۸

برخی وزنه‌برداران سرشناس حاشیه‌های زیادی را ایجاد کردند اما خوشبختانه فدراسیون وزنه‌برداری اجازه نداد این حاشیه‌ها وارد اردوی تیم ملی شود.

نایب رئیس فدراسیون وزنه برداری تاکید کرد که وزنه‌برداران باید از مسائل حاشیه‌ای دوری کنند.

به گزارش ایلنا، مرتضی زرین‌گل با تبریک قهرمانی ورزنه‌برداران در آسیا به جامعه ورزش گفت: این موفقیت بزرگ در حالی به دست آمد که برخی وزنه‌برداران سرشناس با مصاحبه‌هایی که در این مدت داشتند، حاشیه‌های زیادی را ایجاد کردند اما خوشبختانه فدراسیون وزنه‌برداری با تدبیر عمل کرد و اجازه نداد این حاشیه‌ها وارد اردوی تیم ملی شود.

وی افزود: این جمله در فرهنگ ما ایرانی‌ها نهادینه شده که چوب استاد به ز مهر پدر است. اگر یک مربی به شاگردانش سخت می‌گیرد قطعا نفعش برای خود آن شاگرد است. نتیجه این سخت‌گیری‌ها را وزنه‌برداران در این 3 سال با کسب مدال‌های خوش‌رنگ در مسابقات مختلفی چون آسیایی، جهانی و المپیک دیده‌اند و از اینجا به بعد نیز با توکل به خدا، حمایت‌های فدراسیون، تلاش کادر فنی و زحمات ملی‌پوشان این افتخارآفرینی‌ها ادامه خواهد داشت.

زرین‌گل با بیان اینکه آینده وزنه‌برداری با وجود این جوانان، آینده‌ای روشن و درخشان است، خاطرنشان کرد: تنها نکته‌ای که این وزنه‌برداران باید به آن توجه کنند پرهیز از مسائل حاشیه‌ای است. آنها در همین چند ماه با دوری جستن از مسائل حاشیه‌ای یکی از بهترین نتایج تاریخ وزنه‌برداری ایران را در رقابت‌های قهرمانی آسیا رقم زدند و با ادامه این روند می‌توانند در رقابت‌های جهانی هم، همه را شگفت‌زده اراده و توان خود کنند.

زرین‌گل که طی دو سال گذشته نقشی موثر در تدارک اردوهای مناسب برای تیم‌های ملی داشته است، در پایان گفت: طی صحبتی که با رئیس فدراسیون و سرمربی تیم ملی داشته‌ام، شرایطی را فراهم کرده‌ایم که تیم ملی در بازگشت از قزاقستان، برای حضوری پرقدرت در رقابت‌های جهانی لهستان در یکی از استان‌های خراسان جنوبی، کرمان و یا زنجان اردوی تدارکاتی داشته باشد تا در بهترین شرایط آمادگی راهی رقابت‌های قهرمانی جهان شود.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز