خبرگزاری کار ایران

همگام با لیگ جهانی والیبال؛

نخستین تمرین تیم ملی والیبال در سالن مسابقه

asdasd
کد خبر : ۸۴۴۸۹

تیم ملی والیبال ساعت 22:30 روز هفتم تیرماه در سالن پالاکاسای مودنا به مصاف ایتالیا خواهد رفت. بازی دوم در شهر ساساری ایتالیا برگزار خواهد شد.

تیم ملی والیبال عصر دیروز سه شنبه نخستین تمرین خود را در سالن مسابقه دو تیم ایران و ایتالیا برگزار کرد.

به گزارش ایلنا، سالن والیبال پالاکاسای شهر مودنا ایتالیا عصر دیروز میزبان ملی‌پوشان والیبال برای تمرین بود. سرمربی تیم ایران در ابتدای این جلسه تمرین در سخنان کوتاهی اهداف بازی ایران در برابر ایتالیا را تشریح کرد و انتظارات از هر بازیکن را بیان داشت.

خولیو ولاسکو همچنین نحوه تمرین تیم ملی در جلسات باقی مانده تا دیدار نخست ایران و ایتالیا تشریح کرد و در ادامه بازیکنان زیر نظر او تمرینات را آغاز کردند. بازیکنان ابتدا به گرم کردن خود پرداختند سپس در دو گروه تقسیم که یک گروه کار با وزنه و گروه دیگر کار با توپ را آغاز کرد.

شهرام محمودی، عادل غلامی، سعید معروف، رحمان داوودی، فرهاد ظریف، امیر غفور، آرش کمالوند، مهدی مهدوی، آرمین تشکری و علیرضا مباشری در تمرین امروز تیم ملی حضور داشتند. فرهاد قائمی و سیدمحمد موسوی به دلیل مصدومیت در این تمرین نبودند.

تیم ملی والیبال ساعت 20 به وقت ایتالیا و ساعت 22:30 دقیقه به وقت تهران روز هفتم تیرماه در سالن پالاکاسای مودنا به مصاف ایتالیا خواهد رفت. بازی دوم در شهر ساساری ایتالیا برگزار خواهد شد.

کانتاگالی در تمرین تیم ملی ایران

همچنین تمرین تیم ملی یک مهمان ویژه داشت که شاگرد به رسم ادب برای ادای احترام به استاد خود آمده بود. کانتا گالی بازیکن ایتالیایی والیبال که از شاگردان قدیمی خولیو ولاسکو بود، دیروز در تمرینات تیم ملی والیبال ایران حضور یافت. این ملی پوش سابق ایتالیا 4 دوره قهرمانی جهان، 4 دوره قهرمانی لیگ جهانی والیبال و 8 دوره قهرمانی لیگ برتر ایتالیا را در پرونده کاری خود دارد.
وی در مورد حضورش در تمرین تیم ملی گفت: به رسم ادب برای عرض ارادت خدمت ولاسکو مربی سابقم به اینجا آمدم و از دیدن او بسیار خوشحالم. تمرینات بازیکنان ایران را نیز دیدم که خیلی سرزنده و با انگیزه بودند.
 
گالی با بیان اینکه سال گذشته بازی تیم ملی والیبال ایران در انتخابی لیگ جهانی را دیدم، خاطر نشان کرد: بازیکنان ایران تکنیک خوبی دارند و تیم ایران نیاز به یک بازیکن تاپ دارد تا در لیگ جهانی موفق بشود.
 
وی با تاکید بر اینکه جنگندگی و تلاش دو ویژگی مهم ملی پوشان والیبال ایران است، تصریح کرد: بازیکنان ایران با قلبشان بازی می کنند که این نکته مثبتی در رشته ورزشی والیبال است.
 
بازیکن سابق تیم ملی والیبال ایتالیا در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی والیبال افزود: ولاسکو مربی بزرگی است و باید بازیکنان ایران قدر او را بدانند. در زندگی ورزشی وجود مربیان خوب و با سواد یک نعمت است که همیشه نصیب بازیکنان نمی‌شود.
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز