خبرگزاری کار ایران

همگام با لیگ جهانی والیبال؛

تمرینات ویژه ولاسکو برای قائمی و موسوی

asdasd
کد خبر : ۸۴۵۰۱

تیم ملی والیبال ایران روز هفتم تیرماه در چارچوب هفته پنجم لیگ جهانی والیبال از ساعت 22:30 دقیقه به وقت تهران در سالن پالاکاسای مودنا به مصاف ایتالیا خواهد رفت.

فرهاد قائمی و سید محمد موسوی که به دلیل مصدومیت در تمرین دیروز تیم ملی حضور نداشتند، به صورت ویژه تمرینات خود را برگزار کردند.

به گزارش ایلنا، تیم ملی والیبال عصر دیروز نخستین تمرین خود را در سالن پالاکاسای شهر مودنا ایتالیا که سالن اصلی مسابقه است برگزار کردند، اما فرهاد قائمی و سید محمد موسوی در این تمرین نبودند.

این دو بازیکن ملی پوش والیبال کشورمان که از مصدومیت رنج می‌برند، زیر نظر سیامک افروزی تمرینات ویژه خود را برگزار کردند. تمرینات کششی، کار با وزنه های مناسب و تمرینات آب درمانی از جمله کارهای آنان در این جلسه بود که زیر نظر کادر پزشکی تیم ملی والیبال کشورمان برگزار شد.

تیم ملی والیبال ایران امروز نیز دو جلسه تمرین در سالن اصلی مسابقه ایران و ایتالیا دارد.

تیم ملی والیبال ایران روز هفتم تیرماه در چارچوب هفته پنجم لیگ جهانی والیبال از ساعت 22:30 دقیقه به وقت تهران در سالن پالاکاسای مودنا به مصاف ایتالیا خواهد رفت. بازی دوم ایران و ایتالیا نیز در شهر ساساری این کشور برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز