خبرگزاری کار ایران

به خاطر دخترم ترمه زودتر بلند شدم؛

ظریف: خود را دست کم نمی‌گیریم/ایتالیا قوی‌تر شده!

asdasd
کد خبر : ۸۴۶۱۰

باید بدانیم ایتالیا تیمی قدرتمند و صاحب سبک در والیبال دنیاست.

لیبروی تیم ملی والیبال درخصوص دو دیدار گذشته ایران و صربستان گفت: ما در بازی اول هم می توانستیم پیروز شویم اما به تجربه بالای صرب ها باختیم.

به گزارش ایلنا، فرهاد ظریف ادامه داد: در بازی دوم هم مثل بازی اول خوب بازی کردیم. حمایت تماشاگران و تشویق آنها تا لحظه آخر کمک زیادی به ما کرد. من یکی از دلایل برد را حمایت و تشویق تماشاگران می‌دانم.

ظریف در اواخر ست پنجم در امتیازات پایانی برای گرفتن توپ شیرجه‌ای به پشت تابلوهای تبلیغاتی زد که موجب حیرت همگان شد. اگرچه موفق به برگرداندن توپ نشد ولی این حرکت وی موجب تحریک تماشاگران و بالارفتن روحیه جنگندگی تیم شد، چیزی که خولیو ولاسکو بارها بر آن تاکید کرده است. 

وی متذکر شد: جنگ تا لحظه آخر. وقتی از وی در این خصوص پرسیدیم، این‌گونه جواب داد: من کار خاصی نکردم. هر که جای من بود این کار را می‌کرد. من فقط سعی کردم وظیفه‌ام که توپ‌گیری است را انجام دهم. در اواخر ست پنجم بود. امتیازات برای ما حساس بود و من تمام تلاش خود را کردم تا بتوانم توپ را برگردانم ولی نشد.

لیبروی تیم ملی تاکید کرد: وقتی برای گرفتن توپ بلند شدم، دیگر چیزی نفهمیدم و وقتی خود را روی زمین دیدم. درد زیادی داشتم و فقط یه لحظه خانواده‌ام و دخترم ترمه به یادم آمدند که از تلویزیون مشغول تماشای بازی هستند و تمام سعی خود را کردم تا زودتر بلند شوم. اولش درد زیادی در کمر داشتم ولی به مرور بهتر شد. در ادامه هم با حمایت تماشاگران و تلاش بچه‌ها موفق شدیم صرب ها را شکست دهیم.

وی درخصوص شرایط تیم در ایتالیا و بازی مقابل تیم ملی این کشور گفت: خدا رو شکر بچه‌ها پس از استراحتی کوتاه تمرینات خود را با انگیزه و شادابی آغاز کردند. فکر می‌کنم در چند روز آینده به شرایط ایده‌آل خود برسیم. تلاش همه تیم از بازیکنان گرفته تا کادر فنی بر این است که بتوانیم بازی خوبی مقابل میزبان انجام دهیم.

ظریف همچنین خاطرنشان کرد: البته تیم ایتالیا خیلی خوب است و من فکر می‌کنم از دو مرتبه‌ای که در سال‌های اخیر با آنها بازی کردیم، هماهنگ‌تر شده‌اند. همانطور که دیدیم روسیه قهرمان المپیک را 3 بر یک بردند و در بازی دوم اگرچه باختند ولی از آنها یک امتیاز گرفتند.

وی افزود: با این اوصاف من فکر می‌کنم ایتالیا قوی‌تری شده ولی ما هم خود را دست کم نمی‌گیریم و برای ارائه یک بازی خوب و لذت بردن از انجام یک مسابقه به میدان می‌رویم و تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بتوانیم ایتالیا را شکست دهیم و یا حداقل از آن امتیاز بگیریم ولی باید بدانیم ایتالیا تیمی قدرتمند و صاحب سبک در والیبال دنیاست.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز