خبرگزاری کار ایران

ما شرایط ایده‌آلی نداشتیم؛

ولاسکو: بازیکنانم تا لحظه آخر جنگیدند

asdasd
کد خبر : ۸۴۹۳۹

این بازی برای ما تجربه بزرگی بود. بردن ایتالیا در مودنای کار بزرگی است که بازیکنانم آن را به خوبی انجام دادند.

سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان گفت: در این بازی ما شرایط ایده‌آلی نداشتیم و برای کسب تجربه به میدان رفتم.

به گزارش ایلنا، خولیو ولاسکو پس پیروزی تاریخی ایران در مقابل ایتالیا قهرمان 8 دوره لیگ جهانی در شهر مودنا با بیان این مطلب اظهار کرد: قائمی را یک روز قبل از بازی از دست دادیم و زرینی چند ساعت پیش از بازی به تیم پیوست. چند بازیکن ما هم دچار مشکل گوارشی شدند. من به بازیکنانم پیش از بازی گفتم بروید و بازی خود را انجام دهید. به نام ایتالیا کاری نداشته باشید. فقط بازی خود را انجام دهید. اینجا هستم تا فقط بازی خود را انجام دهیم و لذت ببریم.

سرمربی تیم ملی کشورمان افزود: در آغاز بازی شروع خوبی داشتیم. در ست سوم آنها با آوردن زایدسف و چند تغییر بازی را در دست گرفتند، ولی در ست چهار با تغییراتی که دادیم توانستیم بر بازی سوار شویم. این بازی برای ما تجربه بزرگی بود. بردن ایتالیا در مودنای کار بزرگی است که بازیکنانم آن را به خوبی انجام دادند.

وی ادامه داد: بازیکنانم همان چیزی را که خواستم در زمین پیاده کردند. جنگ تا لحظه آخر. این مهمترین چیزی بود که توانستیم به آن عمل کنیم. بازیکنانم تا لحظه آخر جنگیدند و توانستند در لحظات حساس کم اشتباه عمل کنند و این پیروزی تاریخی را برای والیبال ایران رقم زنند. از همه آنها تشکر می کنم.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز