خبرگزاری کار ایران

برای تیم‌های بزرگ زنگ تفریح نیستیم؛

قوچان‌نژاد: باز هم می‌توانیم ایتالیا را شکست دهیم

asdasd
کد خبر : ۸۵۱۵۷

ایتالیا قطعا با برنامه ریزی به میدان خواهد آمد اما این دلیل نمی شود که ما از قبل بازنده باشیم.

سرمربی فصل گذشته تیم والیبال میزان خراسان رضوی گفت: تیم ملی والیبال بازی تمام عیاری را مقابل ایتالیا به نمایش گذاشت و دوباره نیز می‌تواند مقابل این تیم پیروز شود.

به گزارش ایلنا، جبار قوچان‌نژاد با بیان اینکه در چارچوب رقابت‌های لیگ جهانی، بازی فوق‌العاده‌ای را از تیم ملی ایران مقابل ایتالیا شاهد بودیم، اظهار کرد: مهمترین عامل موفقیت اعضای تیم ما اعتماد به نفس بالای آنها بود که باعث شد بر روی کیفیت فنی تیم نیز تاثیر مثبت بگذارد.

وی با اشاره به ضربات سرویس خیلی خوب بازیکنان تیم ملی در دیدار شب گذشته، افزود: سرویس‌های خوب بچه‌ها باعث شد خط سرعت ایتالیا از کار بیفتد و با دریافت های خوب در گیم های اول و دوم و چهارم، نشان دادیم که یک تیم تمام عیار هستیم و برای تیم‌های بزرگ زنگ تفریح نیستیم.

این مربی والیبال خراسان رضوی با بیان اینکه این پیروزی به هیچ عنوان اتفاقی نبود و تیم ملی با برنامه و هدف به این موفقیت دست یافت، افزود: تنها ابتدای گیم سوم را خوب شروع نکردیم که این باعث شد در ادامه زیر فشار تیم ایتالیا قرار بگیریم.

وی با بیان اینکه بازی فردا مقابل تیم ملی والیبال ایتالیا بسیار سخت‌تر از بازی اول خواهد بود، تصریح کرد: ایتالیا قطعا با برنامه ریزی به میدان خواهد آمد اما این دلیل نمی شود که ما از قبل بازنده باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز