خبرگزاری کار ایران

ایران در کوبا هم غریبه نخواهد بود؛

بهنام محمودی: ایتالیا دوست ندارد ببازد

asdasd
کد خبر : ۸۵۲۰۷

از نظر روانی تیم ما شرایط بسیار خوبی دارد و تیم ایتالیا هم برعکس ما است و شرایط خوبی نخواهد داشت.

تیم ملی کشورمان امشب در بازی دوم خود مقابل ایتالیا قرار خواهد گرفت و امیدوار است در دومین دیدار نیز بتواند از ایتالیایی‌ها امتیاز بگیرد.

ملی‌پوش سابق تیم ملی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: بازی بسیار خوبی از ملی‌پوشان والیبال دیدیم. بچه‌ها خیلی خوب کار کردند. فراتر از خودشان ظاهر شدند. اگر این روند ادامه داشته باشد می‌توانند در بازی دوم مقابل ایتالیا هم به خوبی ظاهر شوند. البته ایتالیا در این بازی مطمئنا بهتر از بازی دوم ظاهر خواهد شد و دوست ندارد بازی را واگذار کند.

بهنام محمودی ادامه داد: از نظر روانی تیم ما شرایط بسیار خوبی دارد و تیم ایتالیا هم برعکس ما است و شرایط خوبی نخواهد داشت. تماشاچیان ایرانی در هر کجای دنیا که باشند عرق وطن‌دوستی خود را دارند و برای این بازی هم دوباره پرشورتر از بازی قبل به تشویق تیم ملی خواهند پرداخت. آنها به ایرانی بودن خود افتخار می‌کنند.

این کارشناس والیبال درخصوص بازی تیم ملی با کوبا نیز گفت: کوبا کم تجربه‌تر از ایتالیا است و در دریافت‌های خود همیشه ضعف داشته و برای بازی مقابل این تیم به هیچ مشکلی بر نخواهیم خورد. باید در اول بازی کار را تمام کنیم و در این بازی هم امکان دارد تماشاچیانی از کشورهای نزدیک به دیدن این بازی تیم ملی هم خواهند آمد.

محمودی درخصوص تیم ملی نوجوانان گفت: تیم ملی نوجوانان هم مربی و هم بازیکنان خوبی دارد و می‌تواند جزو 4 تیم برتر باشد و سیاست فدراسیون هم بر این است که از این بازیکنان برای پشتوانه سازی تیم ملی بزرگسالان استفاده کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز