خبرگزاری کار ایران

در ۴ وزن مدال خواهیم گرفت؛

اردلان: حریفان از روزبهانی می‌ترسند/بهترین غذا را سرو کردیم

asdasd
کد خبر : ۸۵۴۶۶

احسان یکی از کسانی است که می تواند مدال طلا بگیرد /در بهترین هتل موجود هتل المپیک و در بهترین مجموعه که مجموعه ورزشی انقلاب است تمرین می کردند.

 تیم ملی بوکس کشورمان برای حضور در مسابقات آسیایی بامداد امروز عازم اردن شد. ملی‌پوشان دقایقی قبل وارد هتل محل اقامت خود شدند و فردا در مراسم وزن‌کشی شرکت خواهند کرد.

همایون اردلان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: تیم ملی بسیار خوبی را راهی مسابقات کرده‌ایم. فردا مراسم وزن‌کشی برگزار خواهد شد و تمامی بوکسورها از لحاظ وزنی مناسب هستند. این تیم از لحاظ آمادگی جسمانی و روحی در شرایط ایده آلی هستند و مطمئنا مدال آسیایی را کسب خواهند کرد. البته تمام تیم‌هایی که در این مسابقات شرکت کرده‌اند قوی هستند و کسب مدال در بین 33 کشور آسیایی سخت است ولی قطعا ما در اوزان 75،81،91و +91 مدال خواهیم گرفت.

دبیر فدراسیون در ادامه افزود: قزاقستان، ازبکستان، کره، تایلند، ژاپن، هند و فیلیپین مهمترین حریفات ما خواهند بود که تیم‌های بسیار قوی و خوبی هم هستند اما بستگی دارد با کدام یک از بازیکنان خود به این مسابقات آمده باشند. کیفیت بوکس آسیا بسیار بالا رفته و امیدواریم ملی‌پوشان بتوانند در این مسابقات با قرعه خوبی مواجه شده و به رقابت بپردازند.

اردلان درخصوص نارضایتی برخی از بازیکنان از شرایط اردوها گفت: شنیدم برخی از ملی‌پوشان ناراضی بودند و البته باید مقایسه کرد چرا آنها ناراضی بودند و چقدر این موضوع صادقانه است. آنها در بهترین هتل موجود هتل المپیک و در بهترین مجموعه که مجموعه ورزشی انقلاب است تمرین می‌کردند. من خودم شخصا چند بار از غذای هتل خورده‌ام که غذای مناسبی است و اکثر ملی‌پوشان هم از این موضوع رضایت داشته‌اند. احسان روزبهانی که به کشورهای مختلفی سفر کرده و غذاهای مختلفی خورده این هتل را مناسب اردو می‌دانست.

دبیر فدراسیون در این خصوص که نظر حریفان آسیایی درباره روزبهانی چیست؟ گفت: احسان یکی از کسانی است که می‌تواند مدال طلا بگیرد. حریفان دیگر از احسان ترس خاصی دارند مگر اینکه با حریفی سرسخت روبه رو شود و آن هم نمی‌تواند زیاد برای او خطرساز باشد چون دیگر اختلاف احسان با حریفانش زیاد نیست. حتی رئیس بوکس آسیا هم از او به عنوان پدیده نیمه حرفه‌ای یاد می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز