خبرگزاری کار ایران

در این۵شب خواب راحتی نداشتم؛

بهادر مولایی: هدف ما درخشش در رقابت‌های جهانی لهستان است

asdasd
کد خبر : ۸۵۶۴۵

باور کنید در خلوت، به شدت خودم را بابت این نتیجه سرزنش می کنم. بدون اغراق در این پنج شب خواب راحتی نداشتم

با گذشت 5 روز از مسابقات وزنه برداری قهرمانی آ سیا، هنوز هم ناراحتی در چهره بهادر مولایی موج می‌زند؛ وزنه بردار آماده‌ای که با هدف کسب مدال طلای دسته فوق سنگین به قزاقستان رفت اما در عین ناباوری در حرکت دو ضرب اوت کرد تا به یک مدال نقره یکضرب به تهران برگردد.

به گزارش ایلنا، بهادر مولایی با بیان اینکه در این 5 روز خواب راحتی نداشته و به شدت از عملکردش در قزاقستان ناراحت است، گفت: سعی کردم این ناراحتی را کمتر بروز دهم تا شادی دیگر اعضای تیم از بابت کسب مدال‌های خوش رنگ و قهرمانی در آسیا خراب نشود، اما باور کنید در خلوت، به شدت خودم را بابت این نتیجه سرزنش می کنم. بدون اغراق در این 5 شب خواب راحتی نداشتم به عملکرد خودم در قزاقستان و دلایلی که باعث شد در دوضرب وزنه‌ها از دستم بیفتد فکر می‌کنم.

مولایی با بیان اینکه برای مهار وزنه‌های 200 کیلوگرم در یکضرب و 255 کیلوگرم در دوضرب به قزاقستان رفته بود، افزود: وزنه‌های 232 و 233 که از دستم افتاد، برای من وزنه‌های سبکی بودند اما هیچ‌یک از وزنه‌ها را نتوانستم بالای سر نگه دارم. این عملکرد بد را توجیه نمی‌کنم اما اکثر وزنه‌برداران معتقد بودند تخته مسابقات از کیفیت خوبی برخوردار نبود و در روز پایانی هم در بدترین شرایط قرار داشت. در هر حال به هر نتیجه‌ای فکر می‌کردم جز اینکه اوت کنم و شرمنده کادر فنی و خانواده‌ام شوم.

مولایی که بلافاصه پس از بازگشت از قزاقستان، با حضور در اردوی تیم ملی، تمرینات خود را از سر گرفته، خاطرنشان کرد: هفته آینده باید در رقابت‌های دانشجویان جهان در روسیه وزنه بزنم. تا قبل از رقابت‌های آسیایی انگیزه چندانی برای حضور در رقابت‌های دانشجویان جهان نداشتم اما حالا سخت در حال تمرین کردن هستم تا در روسیه به همه ثابت کنم، اوت کردنم در قزاقستان فقط یک اتفاق بوده، البته هدف اصلی من و دیگر اردونشینان درخشش در رقابت‌های جهانی لهستان است. مطمئن باشید در لهستان با عملکردم به بهترین شکل پاسخ اعتماد و زحمات کوروش باقری را خواهم داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز