خبرگزاری کار ایران

آلکس فرگوسن:

مقابل کلوژ باید هوشیار باشیم

asdasd

کلوژ خیلی سریع شکل دفاعی می‌گیرد و با بازیکنان زیادی دفاع می‌کند. قدرت اصلی آنها در ضد حملات است.

سرمربی منچستریونایتد، در آستانه دیدار مقابل کلوژ از بازیکنان تیمش خواست روی کارهای دفاعی تمرکز بیشتری داشته باشند.

به گزارش ایلنا، سرالکس فرگوسن در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: امیدوارم نیمه اول دیدار مقابل تاتنهام ما را هوشیار کرده باشد. وقتی فصل گذشته جانی اونز و فردیناند هر هفته کنار هم بازی می‌کردند، نمایش بهتری داشتند.

وی در ادامه با اشاره به بازی تمش مقابل کلوژ افزود: ما کلوژ را ارزیابی می‌کنیم. دیدار این تیم مقابل براگا را دیدیم. آنها قبل از آن توانستند در دو دیدار بازل را شکست دهند. ما تجربه فصل گذشته خود را فراموش نکردیم. بازل ما را حذف کرد. به همین دلیل احترام زیادی برای کلوژ قائلیم، زیرا نتایج اخیر نشان می‌دهد که آنها تیم خوبی هستند.

فرگوسن همچنین متذکر شد: کلوژ خیلی سریع شکل دفاعی می‌گیرد و با بازیکنان زیادی دفاع می‌کند. قدرت اصلی آنها در ضد حملات است.

سرمربی یونایتد با اشاره به غیبت گیگز، اسکولز و  کریک در سفر به رومانی خاطرنشان کرد: کریک بیمار شده و شرایط خوبی ندارد. حال گیگز هم خوب نبود و به همین دلیل او را به خانه فرستادیم. پل اسکولز هم در این سفر با ما نیست. این 3 بازیکن با ما نخواهند بود. دو نفر که بیمار هستند، پل اسکولز هم 37 ساله است و من انتظار ندارم او هر هفته بازی کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز