خبرگزاری کار ایران

والیبال قهرمانی نوجوانان جهان؛

همه چیز برای عبور از سد مصری‌ها مهیا است

asdasd
کد خبر : ۸۶۵۰۷

تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان شب گذشته در سالن اصلی مسابقات تمرین کرد. گرمای هوای این شهر هم مرز با آمریکا 47 درجه است.

تیم ملی والیبال نوجوانان طی سفری 2 ساعته با اتوبوس به شهر مکزیکالی رسید و در هتل ارایزا اسکان یافت.

به گزارش ایلنا، تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان شب گذشته در سالن اصلی مسابقات تمرین کرد. گرمای هوای این شهر هم مرز با آمریکا 47 درجه است.

تیم‌های روسیه، فرانسه و فنلاند نیز برای انجام دیدارهای پلی‌آف به مکزیکالی آمده‌اند، تیم ایران ساعت 12 ظهر امروز  به وقت محلی و 11:30 دقیقه به وقت تهران با مصر قهرمان آفریقا پیکار می‌کند. مصری‌ها برای قرار گرفتن در رده سوم گروه خود به سختی جنگیدند و آمریکا را شکست دادند.

بازیکن سابق تیم ملی و مربی تیم ملی والیبال نوجوانان در باره مسابقه ایران و مصر می‌گوید: میانگین قدی مصر همانند ایران 195 سانتیمتر است. چند بازیکن خوب و یک سرعتی خوش پرش به نام محمد شهاب دارد.

احمد لاهوتی تصریح کرد: تیم مصر روی تور خوب کار می‌کند اما در داخل میدان با فراز و فرود بازی می‌کند. از سوی دیگر فاقد پشت خط زن قهار است و با آنالیزی که کرده‌ایم اگر بچه های ما در حد خود ظاهر شوند، برای پیروزی بر این تیم آماده هستیم.

وی شرایط روحی و جسمانی تیم ایران را ایده‌آل دانست و گفت: همه چیز برای عبور از سد مصری‌ها مهیا است. مصر از 8 دور حضور خود در این رده سنی والیبال با کسب یک برنز در سال 2001 در جمع 4 تیم قرار گرفته و احمد صلاح چپ دست کنونی تیم بزرگسالان مصر بازمانده آن دوران است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز