خبرگزاری کار ایران

همگام با لیگ جهانی والیبال؛

ملی‌پوشان والیبال از بازی با کوبا می‌گویند

asdasd
کد خبر : ۸۶۷۷۲

ایران و کوبا روزهای جمعه و شنبه 15 و 16 خرداد ساعت 20:40 به وقت هاوانا و روزهای شنبه و یکشنبه ساعت 5:10 بامداد به وقت تهران به مصاف هم خواهند رفت.

مردان والیبال ایران پس از سفری 19 ساعته در ساعت 17:40 روز سه شنبه 12 تیرماه به وقت هاوانا به محل برگزاری رقابت های لیگ جهانی در کوبا رسیدند.

به گزارش ایلنا، تیم ایران و کمیته فنی مسابقات در هتل میلیا‌هاوانا اسکان دارند و به دستور ولاسکو تیم ایران چهارشنبه ساعت 11 به وقت هاوانا اولین جلسه تمرین خود را در ورزشگاه 15 هزار نفری سیدواد دپورتیوا  سالن برگزاری مسابقات لیگ جهانی در هاوانای کوبا برگزار کرد.  همچنین ملی‌پوشان ساعت 17 امروز دومین جلسه تمرین خود را برگزار می‌کنند.

به گفته سیامک افروزی پزشک و فیزیوتراپ تیم ملی کلیه بازیکنان بدون مصدومیت و با آمادگی کامل مقابل کوبا میزبان این مسابقه صف آرایی خواهند کرد.

ایران و کوبا روزهای جمعه و شنبه 15 و 16 خرداد ساعت 20:40 به وقت هاوانا و روزهای شنبه و یکشنبه ساعت 5:10 بامداد به وقت تهران به مصاف هم خواهند رفت. شهر هاوانا 2 میلیون نفر جمعیت دارد و میانگین دمای هوا در این روز ها 30 درجه سانیتگراد است.

آرمین تشکری:هیچ مشکلی نداریم

سرعتی‌زن تیم ملی والیبال پس از سفر به کوبا گفت: هیچ مشکلی نداریم و با تمام توان برای رویارویی با کوبا آماده می شویم.

آرمین تشکری اظهار کرد: خوشبختانه شرایط خوبی را پس از سفر به کوبا داریم. اصلا فکر نمی‌کردم بتوانیم تمرین خوبی را پس از سفری طولانی انجام دهیم اما تمرین خوبی بود. ما برای رویارویی با کوبا آماده می‌شویم و انگیزه زیادی برای رویارویی با این تیم داریم.

وی افزود: شرایط میزبانی کوبایی‌ها خوب است. مشکلی از این بابت نداریم. فقط قدری هوای شرجی هاوانا من را اذیت می‌کند. اصالتم به همدان بر می‌گردد و زیاد با آب و هوای شرجی سازکار نیستم.

شهرام محمودی: وحشتناک خسته شدیم

قطر پاسور تیم ملی والیبال پس از سفر به کوبا گفت: تفاوت ساعت زیادی را تجربه کردیم و وحشتناک خسته شدیم.

شهرام محمودی اظهار کرد: چون اختلاف زمانی زیادی را پشت سر گذاشتیم. امیدوارم در روزهای آینده آماده تر شویم و تمرینات بهتری را پشت سر بگذاریم تا با تمام توان مقابل کوبا به میدان برویم.

وی افزود: حدود 20 ساعت در راه بودیم و وحشتناک خسته شدیم. یک شب استراحت کردیم. تفاوت ساعت زیادی را تجربه کردیم. باید خود را با شرایط  تطبیق دهیم. به هر حال فعلا شرایط خیلی مطلوب نیست. ما اکنون درگیر مسابقات لیگ جهانی هستیم و باید به هر ترتیب ممکن برای مسابقه با کوبا آماده شویم.

علی مباشری: فقط به برد فکر می‌کنیم
دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران پس از نخستین جلسه تمرین تیم ملی در کوبا گفت: فقط به برد فکر می‌کنیم، ما انگیزه زیادی داریم و مطمئن باشید که برای موفقیت هر کاری لازم باشد انجام می دهیم.

علی مباشری  اظهار کرد: قطعا بعد از سفر طولانی و پروازهای بلند مدت همه بازیکنان خسته هستند اما ما به دنبال هدف خود هستیم که بتوانیم بازی مقابل کوبا را با موفقیت پشت سر بگذاریم. ما انگیزه زیادی داریم و مطمئن باشید که برای موفقیت هر کاری لازم باشد انجام می دهیم.

وی ادامه داد: می جنگیم تا پیروز شویم. باید دید چه پیش می‌آید، خستگی همیشه هست. ما در حال حاضر فقط به برد مقابل کوبا فکر می‌کنیم. امیدوارم بتوانیم با پیروزی به کشور باز گردیم.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز