خبرگزاری کار ایران

هفته چهارم لیگ برتر فوتسال؛

مدعیان صدرنشین در اندیشه پیروزی/ منصوری به دنبال رهایی از انتهای جدول

asdasd

چهارمین هفته از چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتسال عصر فردا (پنجشنبه) با برگزاری 3 دیدار آغاز خواهد شد که در مهم ترین بازی منصوری برابر گاز خوزستان قرار می گیرد.

هفته چهارم لیگ برتر فوتسال فردا و پس فردا در شهرهای مختلف پی گیری خواهد شد که در مهم ترین بازی تیم فوتسال شهیدمنصوری قرچک به دنبال فرار از انتهای جدول است و باید برابر گاز خوزستان قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، چهارمین هفته از چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتسال عصر فردا (پنجشنبه) با برگزاری 3 دیدار آغاز خواهد شد که در مهم ترین بازی منصوری برابر گاز خوزستان قرار می گیرد.

تیم فوتسال شهیدمنصوری قرچک میهمان تیم تازه وارد گاز خوزستان است. گاز که در 3 هفته گذشته با 2 شکست (یک هفته استراحت داشت) بدون امتیاز در قعر جدول قرار دارد از منصوری پذیرایی خواهد کرد. منصوری در هفته‌های اخیر 2 شکست خانگی را تجربه کرده و باید دید در این بازی که میهمان است همانند هفته دوم می‌تواند به برتری دست یابد یا خیر.

شاگردان رضا لک با 3 امتیاز در رده یازدهم جدول قرار دارند و در این هفته به دنبال پیروزی و فرار از تیم‌های انتهای جدول هستند.

اما تیم تازه وارد گاز که در حال حاضر در رده دوازدهم جدول قرار دارد هفته گذشته به هلال احمربا فاصله یک گل باخته است و اگر نتواند به مانند حفاری منصوری را با شکست بدرقه کند می تواند اولین امتیاز خود را تا اینجای رقابت ها دشت کند و به آینده امیدوار باشد. اما نکته جالب در مورد منصوری اینکه این تیم به نسبت سال های گذشته از لحاظ مهره ای یاران خوبی را در اختیار دارد و البته چند ملی پوش هم در ترکیب این تیم حضور دارند وجایگاه فعلی آن در جدول بدون شک نمی تواند برای تماشاگران متعصب این تیم رضابت بخش باشد.

امادر یکی از دیدارهای فردا تیم صدرنشین گیتی‌پسند اصفهان میزبان شهرداری ساوه است. شاگردان علیرضا افضل با 3 پیروزی و 9 امتیاز در صدر جدول قرار دارند و در این هفته به دنبال تثبیت جایگاه خود هستند، اما کار دشواری برابر شاگردان رضا عقابی دارند.

ساروی‌ها هفته گذشته استراحت داشتند و در 2 بازی گذشته خود نیز به یک پیروزی و یک شکست دست یافتند و البته شیوه دفاعی بازی کردن را هم خوب بلد هستند و باید دید که می توانند روند پیروزی های تیم اصفهانی را متوقف کنند یا نه؟

گیتی پسند هر چند امسال به نسبت گذشته بیشتر بر تکیه بر جوانان بومی خود و البته چند یار با تجربه مثل کشاورز و حسین طیبی، جابری و البته اسماعیل پور پا به رقابت ها گذاشته است اما توانسته همه امتیازات را تا اینجای رقابت ها جمع کند و در صدر قرار گیرد و به نظر می رسد آنها عزم خود را برای قهرمانی در این فصل جزم کرده اند.

صبای قم نیز میزبان لبنیات ارژن شیراز است. شاگردان امیر شمسایی در حالی پذیرای شیرازی‌ها خواهند بود که با 6 امتیاز در رده سوم قرار دارند و ارژنی‌ها بدون امتیاز در انتهای جدول قرار گرفته‌اند.

صبا که امسال به نظر می رسد خود را به عنوان یک مدعی نشان داده است تا کنون به جز در مشهد توانسته خوب نتیجه بگیرد و نشان داده است تیمی خوب و منسجم را دور هم جمع کرده است و به نظر نمی رسد در قم برابر ارژن کار سختی پیش رو داشته باشد.

در ادامه هفته چهارم روز جمعه 3 دیدار برگزار می‌شود. شرکت ملی حفاری اهواز که با 9 امتیاز در رده دوم ایستاده به مصاف شهرداری تبریز می‌رود. شاگردان سیدمهدی ابطحی به دنبال پیروزی برابر تیم تازه وارد هستند تا بتوانند با لغزش گیتی‌پسند خود را به صدر جدول برسانند.

حفاری ها که هفته گذشته دست به کار بزرگی زده بودند و منصوری مدعی را شکست داده بودند به عنوان اصلی ترین تعقیب کننده پشت سر اصفهانی ها قرار دارند و بدن شک برای 3امتیاز بازی در خانه مصاف خواهند داد و باید گفت که به نظر می رسد بازی نزدیکی بین این دو تیم شاهد خواهیم بود. باید منتظر ماند و دید که چه نتیجه ای در این دیدار رقم خواهد خورد.

اما شاید نکته جالب توجه این هفته پخش بازی های فوتسال از تلویزیون باشد.مسئولان کمیته فوتسال در این فصل با مسئولان صدا و سیما رایزنی کردند تا بازی‌ها از شبکه ورزش پخش زنده شود، اما در هفته‌های اخیر به علت برگزاری المپیک و همچنین زلزله شمال غرب بازی‌ها پخش نشد و قرار است از این هفته پخش بازی ها کلید بخورد.

قرار است در هفته چهارم دیدار گیتی‌پسند و شهرداری ساوه که روز پنجشنبه برگزار می‌شود و بازی شرکت حفاری اهواز و شهرداری تبریز که جمعه برگزار خواهد شد از شبکه ورزش پخش زنده ‌شود. باید دید که آیا این آرزوی چند ساله فوتسالی ها برآورده خواهد شد یا نه؟

برنامه کامل هفته چهارم لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است: (تمام بازی‌ها ساعت 17 آغاز می‌شود.)

پنجشنبه 2 شهریور

گیتی‌پسند اصفهان - شهرداری ساوه

گاز خوزستان - شهیدمنصوری قرچک

صبای قم - لبنیات ارژن شیراز

جمعه 3 شهریور

شرکت ملی حفاری اهواز - شهرداری تبریز

میثاق تهران - فرش‌آرای مشهد

دبیری تبریز - راه ساری

در این هفته هلال احمر تبریز استراحت دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز