خبرگزاری کار ایران

لیگ جهانی والیبال؛

ایران از سد کوبا هم گذشت/جشن شاگردان ولاسکو در هاوانا

asdasd
کد خبر : ۸۶۹۲۹

تیم ملی والیبال ایران در جریان هفته ششم مسابقات لیگ جهانی والیبال سحر گاه امروز به وقت ایران به مصاف کوبا رفت و موفق شد این تیم قدرتمند را با نتیجه 3 بر 2 شکست دهد.

تیم ملی والیبال ایران در ادامه مسیر موفقیت خود در لیگ جهانی کوبا را هم از پیش رو برداشت.

به گزارش ایلنا، تیم ملی والیبال ایران در جریان هفته ششم مسابقات لیگ جهانی والیبال سحر گاه امروز به وقت ایران به مصاف کوبا رفت و موفق شد این تیم قدرتمند را با نتیجه 3 بر 2 شکست داده و دو امتیاز دیگر را از این دیدار به جمع اندوخته‌های خود اضافه کند.

شاگردان خولیو ولاسکو در این دیدار پس از واگذاری ست‌های اول و دوم با نتایج 26 بر 24 و 25 بر 19 در ست سوم توانست با نتیجه 25 بر 19 کوبا را شکست دهد. در ست چهارم نیز ایران توانست با نتیجه 25 بر 22 کوبا را شکست داده و به پیروزی در این دیدار امیدوار شود. در نهایت تیم ایراندر ست پنجم با نتیجه 16 بر 14 مقابل کوبا به پیروزی رسید تا برنده نهایی این بازی حساس قرار بگیرد.

تیم ملی والیبال ایران با 2 امتیاز این دیدار 9 امتیازی شد و همچنان در رده پنجم جدول این گروه قرار دارد.

دومین دیدار کوبا و ایران سحرگاه یکشنبه ساعت 5:10 در هاوانا برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز