خبرگزاری کار ایران

در سرویس‌ و دفاع قدری افت داشتیم؛

کارخانه: والیبال ایران شانس صعود به مرحله دوم را دارد

asdasd
کد خبر : ۸۷۰۳۸

در این دیدار علیرغم اینکه دو ست ابتدایی را به خاطر خستگی سفر طولانی و البته شرایط سالن برگزاری مسابقه واگذار کردیم اما در ادامه شرایط به نحو دیگری رقم خورد و توانستیم حریف خود را شکست دهیم.

سرمربی اسبق تیم ملی والیبال نوجوانان ایران تاکید کرد که شاگردان ولاسکو شانس صعود به دور دوم لیگ جهانی والیبال را دارند.

مصطفی کارخانه در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به عملکرد تیم ملی والیبال ایران در بازی با کوبا اظهار کرد:در ابتدا باید به ولاسکو و همه شاگردانش برای این پیروزی بزرگ تبریک عرض کنم. تیم ملی ما تا پیش از این همه دیدارهای گذشته خود مقابل کوبا را واگذار کرده بود و بی تردید پیروزی در خاک این کشور نشان از پیشرفت فوق العاده والیبال ما دارد.

وی افزود: در این دیدار علیرغم اینکه دو ست ابتدایی را به خاطر خستگی سفر طولانی و البته شرایط سالن برگزاری مسابقه واگذار کردیم اما در ادامه شرایط به نحو دیگری رقم خورد و توانستیم حریف خود را شکست دهیم.

این کارشناس والیبال تصریح کرد: تیم ایران به روال بازی با ایتالیا در دو ست ابتدایی در سرویس‌زنی و دفاع قدری افت داشت اما از ست سوم به بعد شاگردان خولیو ولاسکو دوباره به همان تیم منسجم تبدیل شده و نهایتا به این پیروزی ارزشمند دست یافتند.

وی همچنین به عملکرد کادر فنی تیم ملی اشاره کرد و گفت: خولیو ولاسکو در بازی با کوبا عملکرد فنی بسیار خوبی داشت و توانست از همه بازیکنانی که روی نیمکت داشت بهره بسیار خوبی ببرد و موفقیت تیمش را تضمین کند. برای مثال او آرمین تشکری را در ست چهارم به بازی آورد و او توانست با زدن سرویس‌های فوق‌العاده تیم را به پیروزی در این ست امیدوار کند.

کارخانه با اشاره به اینکه تیم ملی حالا شانس صعود را برای خودش میسر کرده، گفت: این عملکرد ملی‌پوشان ما بسیار مخالف آن چیزی است که ما پیش از آن تصور می‌کردیم و امیدوارم این روند رو به رشد همچنان ادامه داشته باشد و ملی‌پوشان ما حتی شانس صعود به مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال را هم برای خود فراهم کنند.

سرمربی اسبق تیم ملی نوجوانان همچنین در مورد عملکرد تیم ملی نوجوانان در مسابقات قهرمانی جهان اظهار کرد: شخصا به ایرج مظفری که اولین حضور جهانی خود را با تیم ملی نوجوانان تجربه می‌کند تبریک گفته و امیدوارم صعود آنها به مرحله نیمه نهایی در آینده به حضور در فینال و قهرمانی منتهی شود.

وی ادامه داد: شاید این موفقیت بزرگ ملی پوش نوجوان تحت الشعاع عملکرد بسیار خوب تیم ملی بزرگ سالان قرار گرفته باشد اما این بازیکنان را نباید فراموش کرد و بسیار مهم است که بدانیم این ها آینده تیم های بزرگسالان ما خواهند بود و لازم است توجهی بیشتر به آنها شود.

کارخانه همچنین در رابطه با دیدار نوجوانان ایران مقابل روسیه در مرحله نیمه نهایی گفت: این درست است که در مرحله مقدماتی ملی پوشان والیبال نوجوان ما با نتیجه 3 بر صفر مقابل روسیه شکست خوردند اما این دلیل بر شکست دوباره آنها در این مرحله نیست چرا که شرایط کاملا متفاوت شده و نوجوانان والیبال ایران می توانند با تکیه بر انگیزه و توان فنی خود این تیم قدرتمند را شکست داده و به فینال صعود کنند.

وی در پایان گفت: از نظر من تیم ملی نوجوانان تا به اینجای کار هم در رقابت های قهرمانی جهان نمره قبولی گرفته اند و بدون استرس باید به مصاف روسیه بروند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز