خبرگزاری کار ایران

۱۶ تیرماه برگزار می‌شود؛

برگزاری مسابقات آمادگی جسمانی بانوان در کاشان

asdasd
کد خبر : ۸۷۱۸۶

مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، از برگزاری مسابقات آمادگی جسمانی بانوان در این شهرستان خبر داد.

ایلنا - کاشان: مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، از برگزاری مسابقات آمادگی جسمانی بانوان در این شهرستان خبر داد.

مهدی نادعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در کاشان با اعلام این خبر  اظهار داشت: بیش از 80 نفر از بانوان ایستگاه ورزشی شامگاهی که در محل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان شرکت دارند، در این دوره از مسابقات با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

به گفته وی، در این دوره از مسابقات که به مربیگری طاهره کامیاب برگزار می‌شود، بانوان کاشانی در مسابقات طناب زنی، دوومیدانی و... در سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان رقابت خواهند کرد.

وی، هدف از برگزاری این دوره از مسابقات را ایجاد روحیه شاد و با نشاط برای بانوان، رقابتی سالم و سرشار از شادابی در بین آنها، حضور بانوان در مسابقات و داشتن محیطی سالم برای خانواده‌ها عنوان کرد.

مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان گفت: در این دوره از مسابقات که یکشنبه 16 تیر ماه در محل سازمان برگزار می‌شود، بانوان در سنین مختلف با یکدیگر رقابتی سالم برگزار خواهند کرد.

مسابقات آمادگی جسمانی بانوان توسط اداره ورزش و تفریحات سالم سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز