خبرگزاری کار ایران

همگام با لیگ جهانی والیبال؛

موسوی همچنان در صدر بهترین مدافع روی تور

asdasd
کد خبر : ۸۷۶۳۰

محمد موسوی همچنان با فاصله زیاد در رده نخست بهترین مدافعان روی تور لیگ جهانی والیبال قرار دارد.

محمد موسوی همچنان با فاصله زیاد در رده نخست بهترین مدافعان روی تور لیگ جهانی والیبال قرار دارد.

به گزارش ایلنا، در پایان هفته ششم لیگ جهانی والیبال، محمد موسوی با میانگین 1.29 امتیاز در هر ست، رده نخست بهترین مدافعان لیگ جهانی را به خود اختصاص داده است.

موسوی در 8 مسابقه تیم ملی ایران 172 بار دفاع روی تور کرده که از این تلاش‌های خود 45 امتیاز به دست آورده است. 52 دفاع موسوی نیز با ریباند بازیکنان حریف مواجه شده و 75 دفاع نیز خطا بوده است. پس از موسوی مارکو پودراسکانین از صربستان با میانگین 0.84 امتیاز در هر ست و امانئول بیرارلی از ایتالیا با میانگین 0.83 امتیاز در هر ست در رده های دوم و سوم بهترین مدافعان روی تور قرار گرفته اند.

ایوان زایتسف از ایتالیا با کسب 215 امتیاز در رده نخست امتیازآورترین بازیکنان لیگ جهانی قرار گرفته است. در میان بازیکنان ایرانی محمد موسوی بیشترین امتیاز را کسب کرده است. موسوی 107 امتیاز در 8 مسابقه به دست آورده و در رده سی ام امتیازآورترین بازیکنان لیگ جهانی حضور دارد. موسوی 53 امتیاز با اسپک، 45 امتیاز با دفاع روی تور و 9 امتیاز با سرویس به دست آورده است.

در میان بهترین زنندگان اسپک، ویتزه کویسترا از هلند با 59.18 درصد موفقیت در رده نخست قرار گرفته است. در میان بازیکنان ایرانی، امیر غفور با 42.53 درصد بهترین عملکرد را به نام خود ثبت کرده و در رده 35 بهترین اسپک زنان لیگ جهانی حضور دارد. غفور از 174 اسپک خود، 74 امتیاز برای ایران به دست آورده است.

الکساندر آتاناسویچ از صربستان با میانگین 0.48 امتیاز در هر ست، بهترین زننده سرویس لیگ جهانی 2013 تا پایان هفته ششم محسوب می شود. در میان بازیکنان ایرانی رحمان داوودی با میانگین 0.29 امتیاز در هر ست، در رده سیزدهم بهترین‌های این بخش قرار دارد. داوودی از 56 سرویسی که زده، 10 امتیاز کسب کرده است.

در بخش بهترین توپ‌گیران لیگ جهانی، اریک شوجی از آمریکا با 3.06 توپ گیری در هر ست در رتبه اول قرار دارد. در میان بازیکنانی ایرانی، فرهاد ظریف لیبروی تیم ملی کشورمان با میانگین 1.83 توپ‌گیری در هر ست بهترین عملکرد را داشته و در رده دهم قرار گرفته است.

در بخش بهترین دریافت‌کنندگان مسابقات اروین انگاپت از فرانسه با 62.3 درصد موفقیت رده نخست را به خود اختصاص داده است.‌علیرضا مباشری هم بهترین عملکرد را در میان بازیکنان ایرانی ثبت کرده و با 47.59 درصد موفقیت در رتبه 18 قرار دارد.

در رده‌بندی بهترین پاسورهای این دوره از رقابت‌ها، سان سو هان از کره جنوبی با 9.45 پاس صحیح در هر ست در رده نخست قرار دارد. سعید معروف پاسور و کاپیتان تیم ملی هم با میانگین 5.34 پاس صحیح در هر ست در رده دوازدهم ایستاده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز