خبرگزاری کار ایران

ایران جوان و خوب است؛

سرمربی آلمان: از نظر آماری شانسی در برابر ایران نداریم

asdasd
کد خبر : ۸۸۵۹۶

بازی سختی در برابر ایران خواهیم داشت. ایران و آلمان تقریبا در یک سطح هستند و هر دو تیم نتایج خوبی کسب کردند.

سرمربی تیم ملی والیبال آلمان گفت: تیم ما از نظر آماری شانسی در برابر ایران ندارد اما تلاش خودمان را خواهیم کرد.

به گزارش ایلنا، ویتال هیننه در نشست خبری قبل از بازی با ایران گفت: تیم ملی والیبال ایران در برابر صربستان سه امتیاز، در برابر ایتالیا چهار امتیاز، در مقابل کوبا پنج امتیاز کسب کرده است و در برابر ایران نیز حتما برای شش امتیاز تلاش می کند.
وی تصریح کرد: بازی سختی در برابر ایران خواهیم داشت. ایران و آلمان تقریبا در یک سطح هستند و هر دو تیم نتایج خوبی کسب کردند.

سرمربی تیم ملی والیبال آلمان تاکید کرد: تیم ایران بازیکنان جوان و خوبی دارد که نسبت به بازی قبلی در برابر آلمان در جام واگنر چند تغییر نیز داشته است. آلمان تلاش خود رابرای ارائه بازی خوب می کند و اگر یک بازی را نیز پیروز شویم نتیجه راضی کننده برای تیم ما خواهد بود.

وی در باره میزان احتمال کسب شش امتیاز این بازی ها و صعود به مرحله نهایی لیگ جهانی گفت: به شش امتیاز بازی فکر نمی کند. پیروزی در یک بازی برای ما راضی کننده است و یقین دارم که بازی آخر نیز سخت خواهد بود.
ت

یم ملی والیبال ایران روزهای جمعه و شنبه 21 و 22 تیرماه در چارچوب هفته هفتم لیگ جهانی والیبال میزبان آلمان خواهد بود.
تیم ملی والیبال المان در حال حاضر با 14 امتیاز در رتبه چهارم جدول گروه دوم لیگ جهانی والیبال است و تیم ایران با 12 امتیاز در جایگاه پنجم این رقابت ها قرار دارد. آلمان در صورت کسب شش امتیاز بازی با ایران به عنوان تیم نخست این گروه راهی مرحله نهایی می شود و روسیه بازخواهد ماند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز