خبرگزاری کار ایران

مستعان جای پیشرفت دارد؛

مقانلو: اعتراض پولادگر کار دست ایران داد/مسابقات جهانی یک ماراتن است

asdasd
کد خبر : ۹۰۱۳۱

تیم ملی تکواندو کشورمان که در مسابقات جهانی مکزیک حضور دارد شب گذشته با شکست مسعود حجی‌زواره کاپیتان تیم ملی به کار خود ادامه داد.

تیم ملی تکواندو کشورمان که در مسابقات جهانی مکزیک حضور دارد شب گذشته با شکست مسعود حجی زواره کاپیتان تیم ملی به کار خود ادامه داد.

بیژن مقانلو در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: مسابقات در طی 7 روز برگزار می‌شود و هر روز افت و خیز خاص خود را دارد. مستعان انگیزه بسیار بالایی به تیم ملی تزریق کرد و بعد از گذشت 8 سال که بهزاد خداداد این نتیجه را گرفته بود توانست مدال نقره بگیرد. نشان داد که حرف‌هایی برای گفتن دارد. مستعان قهرمان دانشجویان جهان است. وی جای پیشرفت دارد. البته هنوز در ابتدای راه است و نگه داشتن این مدال در مسابقات آتی سخت‌تر است.

مربی سابق تیم ملی تکواندو در مورد حذف حجی‌زواره در شب دوم مسابقات ادامه داد: شرایط مسابقه برای همه یکسان است و همه برای مدال گرفتن به مسابقات می‌روند. در یک لحظه غفلت مدال از دست می‌رود. مسابقات قهرمانی جهان استفاده از فرصت‌ها است اما این باخت هیچ چیزی از توانمندی‌های وی کم نمی‌کند. این تجربه می‌شود تا قدر لحظات را بیشتر بداند. تیم باید انسجام را از دست ندهد و در یک تیم ممکن است چند نفر مدال بیاورند و چند نفر ببازند. البته آنها باید همیشه در حال تشویق هم تیمی‌های خود باشند. برای هر کسی حتی کاپیتان تیم هم این اتفاقات پیش می‌آید. مسعود هم انسان است و هر انسانی یک لحظه غفلت می‌کند. مسابقات جهانی یک ماراتن است و یک بازیکن 6 دانگ می‌خواهد که مدال بگیرد. به نظرم بر اثر یک لحظه غفلت این اتفاق افتاد.

این کارشناس تکواندو در خصوص از دست رفتن کرسی بین‌المللی پولادگر گفت: به خاطر اعتراضی که وی در مسابقات آسیایی نوجوانان کرد این اتفاق افتاد وگرنه اصلا درست نیست که فدراسیون ایران را با فدراسیون تایلند همطراز قرار دهند. تیم ملی ایران یکدست بود و این زیاد قشنگ نیست که این تیم قدرتمند را با دیگران مقایسه کنند و بگویند چون پولادگر اعتراض کرده نمره منفی می‌گیرد.

مقانلو در مورد حضور تیم چین‌تایپه در این رقابت‌ها با مربیگری مهماندوست گفت: مهماندوست در این مسابقات حضور دارد اما هنوز مسئولیتی به وی واگذار نشده است. مربی باید زمانی را طی کند تا تیم را بشناسد و در دست بگیرد. البته مهماندوست این تیم را به خوبی می‌شناسد ولی به دلیل اینکه یک ماه قبل به این کشور رفته سرمربی تیم نیست. نتایج وی در مسابقات آسیایی مشخص می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز