خبرگزاری کار ایران

بانوان کمتر از حد انتظار ما ظاهر شدند؛

پولادگر: ارزش نایب قهرمانی کمتر از قهرمانی نیست

asdasd
کد خبر : ۹۱۳۳۴

حتی تیم‌های کوچک و گمنام که از قاره‌های مختلف در این مسابقات شرکت کرده بودند در برخی از اوزان بازیکنان فوق‌العاده‌‌ای را به همراه خود به مکزیک آورده بودند.

رئیس فدراسیون تکواندو گفت: ارزش کسب عنوان نایب قهرمانی در مسابقات قهرمانی جهان برای ما کمتر از قهرمانی نیست.

به گزارش ایلنا، سیدمحمد پولادگر پس از کسب عنوان نایب قهرمانی در بیست و یکمین دوره از مسابقات گفت: مسابقات از سطح فنی بسیار بالایی برخوردار بود. تیم‌ها واقعا برای حضور در این دیدار به هیچ عنوان برای یکدیگر زنگ تفریح نبودند. حتی تیم‌های کوچک و گمنام که از قاره‌های مختلف در این مسابقات شرکت کرده بودند در برخی از اوزان بازیکنان فوق‌العاده‌‌ای را به همراه خود به مکزیک آورده بودند.

وی افزود: اکثر ستاره‌ها در این دوره از مسابقات حضور داشتند به غیر از یک نفر، همه المپیکی‌ها در بخش مردان و بانوان در بیست و یکمین دوره از مسابقات حضور داشتند. به همین دلیل جایگاه‌هایی که در این دوره از مسابقات کسب شد توانایی فنی تیم‌ها را نشان می‌داد. با وجود اکثر ستاره‌های جهان تیم جوان و بدون ستاره ما نایب قهرمان مسابقات جهان شد.

رئیس فدراسیون تکواندو در پاسخ به این سوال که آیا به ناداوری که در بازی امید عمیدی شد اعتراض کردید یا خیر گفت:‌ پس از پایان بازی به اتفاقاتی که در طول مبارزه عمیدی صورت گرفت اعتراض کردیم. فیلم بازی را مجددا نگاه کردیم. حقیقتا در دو مورد ضربه حریف به امید عمیدی اصابت نکرده بود و آن ضربه‌ای که 4 امتیاز به حریف عمیدی دادند هم مشخص نبود آیا ضربه به صورت کامل به وی وارد شده یا نه. در این مواقع مسئولان بازبینی فیلم ملاک را بر نخوردن ضربه می‌گذارند و امتیاز نمی‌دهند اما اینجا متاسفانه همه چیز به ضرر امید تمام شد.

وی در مورد اینکه آیا از عملکرد کادر فنی تیم ملی رضایت دارد یا خیر، گفت: کادر فنی از ترکیب تعدادی جوان که به هیچگونه تجربه حضور در مسابقات جهانی را ندارند استفاده کرد و آنها را به مصاف ستاره‌های جهان و المپیک فرستاد. فکر می‌کنم کسب عنوان نایب قهرمانی کار بسیار بزرگی بوده که برای تکواندوی ایران رخ داد. امیدوارم آن طوری که شایسته این تیم است پس از بازگشت از آنها تقدیر شود چراکه این نایب قهرمانی برای ما ارزشش از قهرمانی کمتر نیست.

پولادگر در پایان در پاسخ به این سوال که آیا تغییراتی در مورد کادر فنی بانوان صورت خواهد گرفت یا خیر گفت: متاسفانه بانوان کمتر از حد انتظار ما ظاهر شدند و ما هم منتظر گزارش کادر فنی هستیم. بعد از دیدن گزارش و بررسی آن در مورد اینکه آیا تغییراتی صورت خواهد گرفت یا خیر تصمیم خواهیم گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز