خبرگزاری کار ایران

علیزاده:

داوران جودوی ایران سرآمد داوران آسیا هستند

asdasd
کد خبر : ۹۳۷۴۲

داوران جودوی ایرانی در آسیا سرآمد هستند و با اعتماد به نفس می‌توانند در میادین بین المللی موفق باشند.

داور بین المللی جودوی خراسان رضوی گفت: داوران جودوی ایرانی در آسیا سرآمد هستند و با اعتماد به نفس می‌توانند در میادین بین المللی موفق باشند.

به گزارش ایلنا، حمید علیزاده که به تازگی از دوره ارتقای درجه داوری بین المللی A قاره ای و B جهانی جودو که از سوی کمیته داوران اتحادیه جودوی آسیا در تایلند برگزار شد، به کشور بازگشته، گفت: به همراه یکی از داوران ملی شهرستان تبریز به عنوان نمایندگان جامعه داوری جودوی کشور در این دوره که از اول تا 7 مردادماه جاری در بانکوک برگزار شد، شرکت کردیم.

وی با اشاره به حضور نمایندگان کشورهای صاحب‌نام جودو در این دوره داوری، افزود: 35 شرکت کننده از کشورهای ژاپن، چین، کره جنوبی، مالزی، تایلند، سنگاپور، میانمار، فیلیپین و عراق که اغلب از کشورهای صاحب‌نام جودو هستند در این دوره حضور داشتند.

این داور بین‌المللی جودوی خراسان رضوی ادامه داد: داوری ایران از سطح بالایی در آسیا برخوردار است، خراسان رضوی نیز با بهره‌گیری از 2 داور بین‌المللی زن و مرد دیگر و داوران درجات مختلف ملی از جایگاه خوبی در کشور برخوردار است.

علیزاده همچنین اظهار داشت: کسب موفقیت‌های مختلف در تمامی عرصه‌های ورزشی حاصل تلاش گروهی است، من نیز امیدوارم بتوانم با در اختیار قرار دادن اطلاعات خوبی که در این دوره داوری کسب کردم در روند روبه رشد داوری استان مؤثر باشم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز