خبرگزاری کار ایران

سیستم مبارزه کاراته متفاوت شده؛

قبادیان: کاراته ایران هم ردیف قدرت‌های برتر جهان است

asdasd
کد خبر : ۹۴۴۴۳

سیستم مبارزه کاراته نسبت به گذشته متفاوت شده و با وجود بازیکنان خوب و پیشرفت این رشته امیدوارم کاراته هم روزی به بازی‌های المپیک راه پیدا کند.

پیشکسوت کاراته کشور گفت: کاراته ایران از پتانسیل بالایی برخوردار است و بدون اغراق هم ردیف قدرت‌های برتر جهان قرار دارد.

شاهرخ قبادیان(شادی) با بیان این مطلب اظهار داشت: سیستم مبارزه کاراته نسبت به گذشته متفاوت شده و با وجود بازیکنان خوب و پیشرفت این رشته امیدوارم کاراته هم روزی به بازی‌های المپیک راه پیدا کند.

وی افزود: زحمات زیادی از سوی فدراسیون برای کسب نتیجه در مسابقات پیش رو کشیده شده و قطعاً کاراته‌کاهای توانمند ایران نمایش خوبی در مسابقات قهرمانی آسیا و مسابقات جهانی خواهند داشت.

قبادیان که در سال 59 عضو تیم ملی کشورمان بوده، گفت: از وضعیت آمادگی و تمرینات ملی‌پوشان مطلع هستم اما در اولین فرصت و پیش از سفر به اندونزی و شرکت تیم ایران در بازی‌های کشورهای اسلامی در محل اردوی تیم ملی حاضر خواهم شد.

وی گفت: به دعوت علیرضا سمندر و محسن آشوری، رئیس و دبیر به فدراسیون آمدم و امیدوارم بتوانم کاراته را در راه پیشبرد اهدافش به سوی آینده ای درخشان کمک کنم.

قبادیان که نایب رئیس فدراسیون جهانی پیشکسوتان و نام آوران هنرهای رزمی است در این‌باره گفت: این فدراسیون در ایران به ثبت رسیده و با هدف کمک به پیشکسوتان رشته‌های رزمی و برگزاری مسابقات برای این رده سنی تاسیس شده و 59 کشور جهان در آن عضویت دارند در تلاش برای ثبت جهانی آن هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز