خبرگزاری کار ایران

بحرین در حد بازی تدارکاتی است؛

صادق‌زاده: فینال جام‌ملت‌ها بین ایران و کره‌جنوبی خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۹۴۵۲۲

کره‌جنوبی احتمال شانس حضور در فینال را دارد بازیکنان ما زمانی که توانستند در مقابل کره پیروز شوند دلیل بر ضعف کره نیست دلیل بر قدرت ایران است.

تیم ملی بسکتبال کشورمان که در جام ملت‌های آسیا حضور دارد موفق شد در دور دوم هند را نیز با پیروزی مقتدرانه از پیش رو بردارد و فردا در دیدار بعدی مقابل بحرین قرار خواهد گرفت.

محسن صادق‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره نتایج تیم ملی بسکتبال در جام ملت‌ها گفت: پیش بینی می‌کردیم تیم ملی نتایج خوبی به دست آورد و بتواند سهمیه جام جهانی را بگیرد و حداقل در فینال حضور داشته باشد. بازیکنان کشورمان به رشد عقلانی و رشد شخصیتی قابل مشهودی در سطح بالا رسیده‌اند. بازیکنان با اراده و خوبی برای قهرمانی داریم و شایستگی بسکتبال ایران این است.

وی افزود: کره‌جنوبی احتمال شانس حضور در فینال را دارد. بازیکنان ما زمانی که توانستند در مقابل کره پیروز شوند دلیل بر ضعف کره نیست، دلیل بر قدرت ایران است. تیم ملی چین هم همین امکانات را دارد. خصوصیت جامع و کامل در یک جمله برای بازیکنان ایران وجود دارد که تیم به پختگی کامل رسیده و خود رابرای حضور در یک مقطع قهرمانی می‌داند و باید شایستگی خود را ثابت کند.

سرمربی تیم بسکتبال فولاد ماهان در خصوص سرمربی تیم ملی بسکتبال گفت: بچیروویچ بسیار خوب است. به عنوان یک رهبر موفقیت خوبی در راهنمایی تیم ملی داشته است. وی دقیقا می‌داند باید چه کار کند. در مورد نوع استفاده از بازیکنان در زمان‌های مختلف و حفظ بازیکنان در زمان‌های مختلف شناخت کافی دارد و قبل از حضور در یک مسابقه نشان می‌دهد تیم را چگونه شناخته است.

وی همچنین در ادامه اظهار داشت: دو بازی آینده برای تیم ملی سخت نخواهد بود. خیلی برای ایران نمی‌توانند سخت باشند. تا مرحله حضور در بین 4 تیم کار سختی پیش رو نداریم و ولی زمانی که بین 4 تیم اول قرار بگیریم سخت خواهد بود. فینال هم احتمالا بین ایران و کره برگزار خواهد شد مگر اینکه تیم ملی چین تحولی عظیم داشته باشد.

صادق‌زاده در مورد بازی فردای تیم ملی مقابل بحرین افزود: بازی با بحرین مثل یک دیدار تدارکاتی است و شاید آنها شروع خوبی داشته باشند اما در زمان 40 دقیقه مهم است که چه تیمی به پیروزی می‌رسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز