خبرگزاری کار ایران

فقط ورزشی بودن وزیر ملاک نیست؛

خادم: صالحی‌امیری می‌تواند حاشیه‌های ورزش را جمع کند

کد خبر : ۹۷۶۳۷

صالحی‌امیری با درایت، توانمندی و زیرکی خاصی که دارد، می‌تواند گزینه بسیار خوبی برای سرپرستی وزارت ورزش باشد و بسیاری از حواشی ورزش را جمع کند.

رئیس سابق فدراسیون کشتی کشورمان گفت: صالحی امیری فردی وزین و قابل اعتماد است.

امیررضا خادم در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: بنده حدود 3-4 هفته قبل جلسه‌ای با صالحی‌امیری داشتم و قبل از این هم درخصوص سوابق و روحیاتش از اطرافیان شنیده بودم که فردی وزین و قابل اعتماد است و با توجه به نزدیکی که با حسن روحانی رئیس جمهور محترم دارد، این دوره فطرتی که وزارت ورزش دارد را بتواند با تصمیم‌گیری مناسبی برای معرفی شخص اصلح به مجلس برای وزارت ورزش داشته باشد.

وی متذکر شد: صالحی‌امیری با درایت، توانمندی و زیرکی خاصی که دارد، می‌تواند گزینه بسیار خوبی برای سرپرستی وزارت ورزش باشد و بسیاری از حواشی ورزش را جمع کند.

خادم در ادامه افزود: عده‌ای می‌گویند صالحی‌امیری ورزشی نیست. وی الان سرپرست وزارت ورزش است و با توجه به اینکه انتقال‌دهنده مطالب و مسائل موجود در ورزش کشور به رئیس جمهور محترم است، بهترین مشاور و بهترین فرد برای معرفی فرد اصلح به حسن روحانی است.

وی همچنین خاطرنشان کرد: این روزها عده‌ای از کارشناسان نام بنده را به عنوان وزیر ورزش از جمع ورزشی‌ها در کنار دیگر دوستان مطرح می‌کنند که نظر خاصی در این رابطه ندارم. امیدوارم هر چه سریع‌تر تکلیف مدیریت ورزش ما در سطح کلان روشن شود. جامعه ورزش این توقع و انتظار را دارد که شخصی از درون خودش هدایت ورزشی کشور را بر عهده داشته باشد.

رئیس سابق فدراسیون کشتی همچنین تاکید کرد: البته در این راستا فقط ورزشی بودن ملاک نیست و وزیر ورزش باید توانمندی حضور در هیئت دولت را داشته باشد که امروز خوشبختانه در ورزش ما چنین افرادی وجود دارند که هم تخصص ورزشی و هم سابقه مدیریتی را دارند و هم می توانند در سایه نظام جمهوری اسلامی در هیئت دولت حضور داشته باشند و خدمت کنند.

خادم در پایان گفت: این توقع و انتظار وجود دارد که یک آدم ورزشی وزیر ورزش شود. در مورد خودم هم باید بگویم که عمری است به این مملکت خدمت کرده‌ام و اگر توفیق باشد، باز هم خدمت می‌کنم. این خدمت کجا باشد، مهم نیست اما به عنوان وزیر ورزش معرفی شدن هم افتخار است و می‌توانم خدمات جامع‌تر و کامل‌تری را انجام بدهم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز