خبرگزاری کار ایران

بازی‌های‌آسیایی‌نوجوانان–نانجینگ؛

چهاردهمی و هفدهمی نمایندگان ایران در تپانچه

asdasd
کد خبر : ۹۸۰۷۴

ما از لحاظ توانایی فنی تیراندازان شایسته‌ای در همه رده‌های سنی‌ داریم.

مسابقات آسیایی نوجوانان نانجینگ چین با حضور دو نماینده از کشورمان در بخش بانوان در رشته تپانچه بادی ۱۰ متر پیگیری شد.

 به گزارش ایلنا، رقابت های تیراندازی باحضور دو نماینده از کشورمان در بخش تپانچه و ازبین ۳۳ تیرانداز برتر کشورهای آسیایی از فینال باز ماندند و در مرحله مقدماتی، منیژه زارع با امتیاز ۳۶۵ در جایگاه چهاردهم و هانیه رستم‌نیا با امتیاز ۳۶۱ به رتبه هفدهم رسیدند.این رقابت‌ها در تراپ با نوان در حال پیگیری است.

دبیر فدراسیون تیراندازی با ابراز تاسف از عدم راهیابی منیژه زارع به دور فینال، جو سنگین مسابقات و ناتوانی وی برای تمرکز در این رقابت‌ها را علت اصلی ناکامی وی دانست.

نواب نوری با اشاره به سطح بالای این رقابت‌ها افزود: زارع از لحاظ فنی و تکنیکی از توانایی بالایی برخوردار بود و از آنجا که تجربه حضور و مدال‌آوری در رقابت‌های این‌چنینی را نیز داشته، به راهیابی‌اش در فینال بسیار امیدوار بودیم ولی تیراندازی جز رشته‌هایی است که تمرکز فکری در کنار توانایی فنی و حرفه‌ای تیرانداز را موفق می‌کند.

دبیر فدراسیون تیراندازی در پایان حضور هر چه بیشتری ملی‌پوشان نوجوان به خصوص به دلیل شرایط سنی‌شان در مسابقات بین‌المللی را مهمترین دلیل برای موفقیت انها دانست و افزود: ما از لحاظ توانایی فنی تیراندازان شایسته‌ای در همه رده‌های سنی‌ داریم.

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز