خبرگزاری کار ایران

بازی‌های آسیایی نوجوانان-نانجینگ؛

3 نقره‌ و یک برنز سهم نوجوانان ایران

asdasd
کد خبر : ۹۸۷۵۹

بازی‌های آسیایی نوجوانان در نانجینگ چین با کسب 3 مدال نقره و یک برنز و همچنین عنوان چهارمی بسکتبالیست‌های ایران پگیری شد.

بازی‌های آسیایی نوجوانان در نانجینگ چین با کسب 3 مدال نقره و یک برنز و همچنین عنوان چهارمی بسکتبالیست‌های ایران پگیری شد.

به گزارش ایلنا، در ادامه بازی‌های آسیایی نوجوانان در نانجینگ چین ورزشکاران نوجوان کشورمان موفق شدند 3 مدال نقره و همچنین یک مدال برنز را به جمع مدال‌های کاروان اعزامی ایران بیفزایند.

نقره شوریابی در 400 متر با مانع

جواد شوریابی به ماده 400 متر با مانع دست یافت. در فینال 400 متر با مانع جواد شوریابی از ایران توانست با رکورد 53.27 به مقام دوم این رشته دست یافت. ورزشکاری از تایلند در این رشته اول شد و مدال برنز را هم ورزشکاری از سوریه به خود اختصاص داد. شوریابی درحالی که تا لحظات پایانی از حریفانش عقب بود، در 50 متر پایانی بی نظیر عمل کرد تا دوومیدانی ایران شبی پر مدال را پشت سر بگذارد.

مدال نقره زارع‌خانی در دوومیدانی

در مسابقات پرش ارتفاع دومین دوره بازی‌های نوجوانان آسیا، آریان زارع‌خانی ورزشکار شایسته کشورمان موفق شد با پرشی به طول 2 متر و 3 سانتیمتر مدال نقره مسابقات را بدست آورد. در این ماده ورزشکاری از کشور ژاپن با ثبت رکورد 2 متر و 6 سانتی متر مدال طلا را کسب کرد. در مسابقات فینال این ماده 12 ورزشکار شرکت داشتند.

اسدی به مدال برنز 800 متر رسید

ملی‌پوش دوی 800 متر کشورمان توانست به مدال برنز دومین دوره بازی‌های آسیایی نوجوانان دست یابد. دیدار فینال دوی 800 متر  عطا اسدی نماینده شایسته کشورمان موفق شد با رکورد یک دقیقه و 56 ثانیه و 73 صدم ثانیه به مدال برنز این دوره از بازی‌ها دست یافت. وی پیش از این در ماده 1500 مترمردان نیز به مدال نقره دست یافته بود. در رقابت‌های 800 مترمردان دونده کره‌جنوبی با ثبت رکورد یک دقیقه و 54 ثانیه و 64 صدم ثانیه اول شد و دونده تایلند نیز با ثبت رکورد یک دقیقه و 55 ثانیه و 75 صدم ثانیه دوم شد. ایمان طالبی‌رسا دیگر دونده ایرانی دوی 800 متر با ثبت رکورد یک دقیقه و 56 ثانیه و 95 صدم ثانیه به عنوان چهارمی دست یافت.

عنوان چهارمی تیم بسکتبال 3 نفره ایران

تیم بسکتبال 3 نفره ایران عنوان چهارمی دومین دوره بازی‌های نوجوانان آسیا را به خود اختصاص داد. ملی پوشان بسکتبال ایران در دیدار رده‌بندی برابر کره‌جنوبی قرار گرفتند و در پایان با نتیجه 18 بر 16 بازی را به حریف خود واگذار کردند. ایران در دور مقدماتی نیز با نتیجه 17 بر 15 مغلوب کره جنوبی شده بود.

رکوردشکنی شناگران ایران

محسن مهمان‌نواز و رهام پیروانی شناگران ایران رکورد ملی ماده 50 متر کرال پشت را شکستند. در چهارمین روز مسابقات شنای بازی‌های آسیایی نوجوانان، در ماده کرال پشت محسن مهمان نواز با 28ثانیه و 31صدم ثانیه و همچنین رهام پیروانی با 28ثانیه و 30صدم ثانیه رکورد ملی ایران را شکستند. پیش از این رکورد ملی رده‌های سنی 50 متر کرال پشت با زمان 28ثانیه و 42صدم ثانیه در اختیار پوریا مالدارقصری بود اما در ماده 100متر آزاد هم نیما عبداللهی با زمان 58ثانیه و 78صدم ثانیه و محمدرضا بیگ محمدلو با زمان 56ثانیه و 32 صدم ثانیه به خط پایان رسیدند. در 200 متر مختلط انفرادی نیز رهام پیروانی با زمان 2دقیقه و 17ثانیه و 96صدم ثانیه به خط پایان رسید. میهمان نواز نیز در این ماده 2دقیقه و 27ثانیه و 10صدم ثانیه را ثبت کرد.

یعقوبی با ناداوری نقره گرفت

در ادامه رقابت‌های تکواندو پسران ابوالفضل یعقوبی نماینده وزن منهای 62 کشورمان بعد از برد برابر نمایندگان لبنان و اردن در فینال با ناداوری به نشان نقره بسنده کرد وی در راند اول 2 بر 1 حریف کره ای را برد در راند دوم 3 بر 1 باخت اما راند چهارم را با حملات پی در پی نتیجه را 4 بر 4 مساوی کرد تا کار به راند طلایی بکشد. وی در حالیکه در راند طلای اولین ضربه را به حریف زده بود داوران رای به برتری نماینده کره دادند تا در نهایت بازنده و به مدال نقره قناعت کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز