خبرگزاری کار ایران

رؤسای برکنار شده فدراسیون‌ها باید برگردند؛

دنیامالی: دولت احمدی‌نژاد آرامش را از حوزه‌های مختلف گرفت

asdasd
کد خبر : ۹۸۸۰۵

رؤسایی که داشتند کار می‌کردند و خوب هم کار می‌کردند و به خاطر مسائل سیاسی برکنار شدند،باید برگردند.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون قایقرانی گفت: تأیید اساسنامه کمیته ملی المپیک ایران توسط IOC خبر خیلی خوبی است.

احمد دنیامالی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: تأیید اساسنامه کمیته ملی المپیک ایران توسط IOC خیر خیلی خوبی است. قبلاً هم آقایان اعلام کرده بودند که تنها چند مورد بوده که قرار شده اصلاح کنند و احتمالاً اصلاح شده که اساسنامه کمیته ملی المپیک توسط IOC تأیید شده است.

وی افزود: مورد بعد که باید مورد توجه قرار بگیرد، اساسنامه فدراسیون‌ها است که باید مورد تأیید فدراسیون های خودشان قرار بگیرد و مسئله بعدی بازگشت رؤسای برکنار شده فدراسیون ها است که فعلاً این اتفاق نیفتاده است. در مورد تأیید اساسنامه فدراسیون ها هم باید بگویم که برخی از آنها تصویب فدراسیون جهانی خودشان را گرفته اند و بقیه هم دنبال تأییدیه هستند. البته برای فدراسیون قایقرانی دیدم که باز هم به نوعی دخالت است. در دنیا رئیس فدراسیون رئیس مجمع هم هست اما در کشور ما نیست و این یکی از اشکالات است.

وی در پاسخ به اینکه آیا امیدوار هستید رؤسای برکنار شده به محل خدمت خود برگردند یا نه، گفت: بالاخره رؤسایی که داشتند کار می‌کردند و خوب هم کار می‌کردند و به خاطر مسائل سیاسی برکنار شدند، به درد ورزش کشور می‌خورند و باید برگردند. حداقل ماجرا این است که مناسبات قانونی باید انجام شد و انتخابات برگزار شود، حالا یا مجمع رأی می دهد اما هر اتفاقی که قرار است بیفتد، باید با نظر مجمع و قانونی باشد.

دنیامالی همچنین متذکر شد: اگر دولت قبلی غیر از رفتار می کرد، باید تعجب می کردیم چراکه آرامشی که در حوزه‌های مختلف بود را گرفتند. وقتی در یک شب 5 رئیس فدراسیون برکنار می‌شوند و در صورت اعتراض تهمت و افترا می‌زنند، چه انتظاری دارید. باز هم من را به دادگاه احضار کرده‌اند. آقایان در آخرین لحظات حضورشان در وزارت ورزش دوباره از ما شکایت کرده‌اند که احضاریه آن تازه به دستم رسیده و هنوز نمی‌دانم چه جرمی دارم.

وی در پایان افزود: صالحی‌امیری باید به عنوان سرپرست وزارت ورزش این مسائل را جمع کند و تمام شکایت‌هایی که به ناحق از رؤسای فدراسیون‌های مختلف شده را اداره حقوقی وزارت ورزش باید پس بگیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز