خبرگزاری کار ایران

نقاط قوت حریف را مهار کردیم

نفرزاده: اجازه امتیازآوری به آرژانتین ندادیم

asdasd
کد خبر : ۹۸۸۴۴

جوانان ایران فقط 2 بازی از مرحله مقدماتی مسابقات را به نفع خود به پایان رسانده است. ما در ادامه این رقابت ها، دیدارهای بسیار سختی را پیش روی داریم.

تیم ملی والیبال جوانان کشورمان در دومین دیدار خود از سری مسابقات قهرمانی جوانان جهان توانست با نتیجه مقتدرانه 3 بر صفر پیروز شود.

به گزارش ایلنا، فرهاد نفرزاده سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان اظهارداشت: شاگردانم در این دیدار با تمام وجود برنامه های ارائه شده را مقابل حریف به مرحله اجرا در آورند.

وی افزود: تیم والیبال آرژانتین جزو تیم های قدرتمند این رقابت ها محسوب می شود تاکتیک بازیکنان این تیم منحصر به فرد است اما ما با آنالیزی که داشتیم توانستیم تمامی نقاط قوت آنها را مهار کنیم و اجازه امتیازآوری به نائب قهرمان جهان ندهیم.

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان کشورمان در ادامه یادآور شد: همانطور در گذشته هم گفتم ما در حال حاضر فقط به فکر صعود از مرحله نخست به دور بعد هستیم. هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده، تیم ملی جوانان ایران فقط 2 بازی از مرحله مقدماتی مسابقات را به نفع خود به پایان رسانده است. ما در ادامه این رقابت ها، دیدارهای بسیار سختی را پیش روی داریم.

گفتنی است، امروز هم پس از بازی ایران و آرژانتین مسئولان برگزار کننده اقدام به تشکیل نشست مطبوعاتی نکردند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز