خبرگزاری کار ایران

پنج شنبه و جمعه برگزار شد؛

رقابت 1000 کیوکوشین کار در مسابقات قهرمانی کشور

asdasd
کد خبر : ۹۸۹۹۴

مسابقات قهرمانی کشور آقایان سبک کیوکوشین کان در تمام رده های سنی 31 مرداد و یکم شهریور ماه در مجموعه ورزشی آبفا تهران برگزار می گردد.

مسابقات قهرمانی کشور آقایان سبک کیوکوشین کان در تمام رده‌های سنی 31 مرداد و یکم شهریورماه در مجموعه ورزشی آبفای تهران برگزار شد.

رضا شیوا در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در این باره گفت: شانزدهیمن دوره مسابقات قهرمانی کشوری کیوکوشین کان طی دو روز در مجتمع ورزشی آبفا برگزار شد که این مسابقات هر ساله به میزبانی یک استان خواهد بود. در این دوره از مسابقات در رده های سنی خردسالان، نونهالان،‌ نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان شرکت کننده داشتیم که در نهایت قهرمانان کشوری در این 6 رده سنی انتخاب شدند.

وی افزود: نفرات برتر این مسابقات به مسابقات جهانی بلغارستان که اواخر شهریورماه برگزار می‌شود اعزام می‌شوند. در این دوره از مسابقات جهانی 70 کشور شرکت خواهند کرد. البته امیدهای خوبی داریم تا در این مسابقات به مقام خوبی دست پیدا کنیم.

عضو هئیت رئیسه کیوکوشین کان ادامه داد: در سراسر کشور 5000 نفر در رده‌های مختلف سنی تحت پوشش این رشته ورزشی قرار دارند. همه ساله در سطح استان‌های مختلف مسابقات را انجام می‌دهیم و سپس نفرات برتر به مسابقات قهرمانی کشوری اعزام می‌شوند. در این مسابقات علاوه بر بحث قهرمانی هدف پهلوانی هم در نظر داریم. بازیکنان را به خصوص در رده‌های سنی خردسالان در مورد خصوصیات خوب پهلوانی هم پرورش می‌دهیم و با توجه به اینکه این ورزشکاران در آینده از لحاظ جثه هم قوی خواهند شد باید با اخلاق پهلوانی هم آشنا شوند.

وی ادامه داد: به فکر توسعه این ورزش هم در تمامی کشور هستیم و لازمه آن داشتن اسپانسر است. صحبت‌هایی با حامیان مالی داشته‌ایم که به کمک این رشته ورزشی بیابند. در این دوره مسابقات که در روز پنجشنبه برگزار شد رده‌های سنی خردسالان و نونهالان و نوجوانان حضور داشتند و روز جمعه هم جوانان و بزرگسالان و پیشکسوتان به رقابت پرداختند. تعداد شرکت کننده در هر روز 500 نفر بود. 300 نفر مربی و 170 نفر هم داور از 23 استان کشور در این مسابقات حضور داشتند. برای ورزشکاران محلی را هم برای استراحت در نظر گرفته بودیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز