خبرگزاری کار ایران

در گذشته تیم ملی جوانان و نوجوانان نداشتیم؛

صاحبی: نوجوانان و جوانان آینده‌سازان تیراندازی با کمان هستند

asdasd
کد خبر : ۹۹۲۰۱

چون در گذشته چیزی به نام تیم ملی جوانان و نوجوانان نداشتیم و سعی بر این داشتیم تا با برگزاری مسابقات انتخابی بهترین‌ها را به تیم ملی دعوت كنیم.

دبیر فدراسیون تیراندازی با كمان گفت: نوجوانان و جوانان پشتوانه تیم ملی بزرگسالان تیروكمان و آینده‌ساز این رشته ورزشی هستند.

به گزارش ایلنا، احمد صاحبی در حاشیه برگزاری مسابقات تیراندازی با كمان قهرمانی نوجوانان، جوانان كشور در یزد اعلام کرد: هدف از برگزاری این مسابقات استعدادیابی و كشف نخبه‌های این رشته برای پشتوانه‌سازی تیم‌های ملی رده‌های بالاتر است. آینده تیروكمان با توسعه در رده‌های پایه تضمین شده و چون در گذشته چیزی به نام تیم ملی جوانان و نوجوانان نداشتیم و سعی بر این داشتیم تا با برگزاری مسابقات انتخابی بهترین‌ها را به تیم ملی دعوت كنیم.

دبیر فدراسیون تیراندازی با كمان تصریح كرد: قبل از برگزاری این مسابقات در یزد یك دوره مسابقات انتخابی در كرمان برگزار شد كه دعوت‌شدگان در دو دوره اردوی نیم ملی شركت كردند و انتخاب شدگان این رقابت‌ها نیز از 9 شهریورماه زیر نظر مربیان تیم ملی تمرینات خود را پیگیری می‌كنند.

صاحبی اظهار داشت: درصدد هستیم با برگزاری اردوهای متعدد نوجوانان و جوانان را كه پشتوانه این رشته ورزشی هستند و آینده این رشته را رقم خواهند زد را تقویت كنیم و یکی از مسائلی که در هر برنامه به اجرا در خواهد آمد معرفی حجاب برتر است که در این مسابقات از صناء صفرنژادیان، فاطمه عبدالهی، فاطمه انصاری، ساجده علی جانی، هاله هاشم پور، منیره حسینیان، مریم فکاری، عطیه مهربانی، نفیسه رئیسی و مهسا اتابان به عنوان حجاب برتر تقدیر خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز