خبرگزاری کار ایران

بازی تدارکاتی خارجی نداشته‌ایم؛

مستحقی‌راد: حضور در بین 8 تیم برتر آسیا نتیجه خوبی خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۹۹۲۱۶

مسابقات تنیس روی میز نوجوانان آسیا از 8 شهریورماه در دوحه قطر برگزار خواهد شد

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز نوجوانان گفت: امیدواریم با بازی خوبی که از خود در بازی‌های آسیایی قطر به نمایش می‌گذاریم در بین 8 تیم برتر آسیا قرار گیریم.

به گزارش ایلنا، کاظم مستحقی‌راد اظهار داشت: در حال حاضر روزهای پایانی چهارمین اردوی تیم ملی تنیس روی میز نوجوانان را پشت سر می‌گذاریم و خوشبختانه بازیکنان در شرایط خوبی قرار دارند.

وی افزود: متأسفانه ما تنها اردوی داخلی برگزار کردیم و از انجام بازی تدارکاتی با تیم‌های خارجی محروم بوده‌ایم ولی مطمئناً بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم مصمم هستند با وجود تمامی مشکلات، در این مسابقات نتیجه مطلوب کسب کنند.

مستحقی راد ادامه داد: تیم‌های آسیایی معمولاً جزو قدرت‌های برتر این رشته در دنیا هستند پس قطعاً کار سختی در مقابل آنها خواهیم داشت و باید برای هر بازی برنامه‌ای ویژه داشته باشیم.

سرمربی تنیس روی میز نوجوانان درخصوص حضور مهشید اشتری نوجوان خراسانی در مسابقات آسیایی به عنوان تنها نماینده دختر ایران گفت: وی شرایط خوبی دارد و تمرینات سخت و فشرده‌ای را پشت سر گذاشته که امیدوارم با کسب نتیجه خوب در این بازی‌ها پاسخ تمام زحمت‌هایش را دریافت کند.

وی در پایان گفت: با توجه به تیم‌های قدرتمندی که در این مسابقات حضور دارند به نظر من حضور در بین 8 تیم برتر آسیا می‌تواند نتیجه خوبی برای ما باشد.

گفتنی است، مسابقات تنیس روی میز نوجوانان آسیا از 8 شهریورماه در دوحه قطر برگزار خواهد شد و ترکیب تیم ملی ایران را متین حیدری، محمد بشیری و محمدرضا حنطه در بخش پسران و مهشید اشتری در بخش دختران تشکیل می‌دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز