خبرگزاری کار ایران

جام ریاست جمهوری قزاقستان؛

اکبری: با هدف شناسائی نقاط ضعف‌ها به آلماتی آمدیم

asdasd
کد خبر : ۹۹۴۵۵

تیم ما 4 ماه تمرینات مداوم را پشت سرگذاشته تا در مسابقات قهرمانی جهان با 12 تیم برتر زیر 23 سال روبرو شود.

سرمربی تیم ملی والیبال زیر 23 سال کشورمان گفت: با هدف شناسائی نقاط ضعف و کسب آمادگی بیشتر برای مسابقات قهرمانی جهان به مسابقات جام ریاست جمهوری قزاقستان آمدیم.

به گزارش ایلنا، پیمان اکبری بعد از استقرار تیم ملی زیر 23 سال در آلماتی قزاقستان افزود: در این دوره از مسابقات جام ریاست جمهوری قزاقستان تیم‌های بسیار خوبی شرکت کردند.

وی با بیان اینکه والیبال قزاقستان چند سالی است که رشد و توسعه خوب یافتن است گفت: روسیه نیز قبلا با تیم باشگاهی در این رقابت ها شرکت می کرد، اما الان تیم ملی زیر 23 سالش را به این مسابقات فرستاده است.

سرمربی تیم ملی زیر 23 سال ایران افزود: قطر، ترکیه، بحرین و قزاقستان با دو تیم در این رقابت‌ها شرکت کردند.

اکبری با بیان اینکه تیم زیر 23 سال ایران با هدف پیدا کردن نقاط ضعف و قوت خود در این مسابقات شرکت کرده، گفت: تلاش می‌کنیم نتیجه خوبی در مسابقات بگیریم و تنها دغدغه ما جا ماندن 2 تا از بازیکنان هست. رضا قرا پشت خط زن و ناصر رحیمی لیبر تیم که از مهرهای اصلی تیم هستند، نیامد و امیدوار هستم که مسئولین کار این 2 بازی را سریع تر انجام دهند. البته گویا ناصر رحیمی فردا به ما ملحق خواهد شد، اما کار رضا قرا مشخص نیست.

پیمان اکبری درباره تمرینات تیم و میزان آمادگی بازیکنان برای مسابقات جهانی برزیل گفت: تیم ما 4 ماه تمرینات مداوم را پشت سرگذاشته تا در مسابقات قهرمانی جهان با 12 تیم برتر زیر 23 سال روبرو شود.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز