خبرگزاری کار ایران

والیبال قهرمانی جوانان جهان-آنکارا؛

بهترین بازیکنان جوان جهان در پایان روز چهارم

asdasd
کد خبر : ۹۹۵۱۸

در جدول رده بندی برترین سرویس زنان این رقابت‌ها نیز تاکنون پولیتیو ویکتور از روسیه در صدر قرار دارد و نام جواد حسین‌آبادی کاپیتان تیم ملی ایران نیز در رده دوم جدول قرار گرفته است.

در پایان روز چهارم رقابت‌های والیبال جوانان جهان بهترین بازیکنان از سوی کمیته VIS این رقابت‌ها معرفی شدند.

به گزارش ایلنا، در پایان چهارمین روز از مسابقات والیبال قهرمانی جوانان جهان گارفی الیز از تونس با 56 امتیاز به عنوان امتیاز آورترین بازیکن معرفی شد.

پولتیو ویکتور از روسیه با 55 امتیاز، سلونوت ترور از فرانسه با 55 امتیاز، تپان رفی از استونی با 54 امتیاز و ایشیکاوا یوکی از ژاپن با 54 امتیاز به ترتیب جایگاه های دوم تا پنجم را در جدول امتیاز آورترین‌ها به خود اختصاص دادند. جواد حسین آبادی نیز از تیم ملی ایران با کسب 46 امتیاز در مکان 16 ایستاد.

در جدول رده بندی برترین سرویس زنان این رقابت‌ها نیز تاکنون پولیتیو ویکتور از روسیه در صدر قرار دارد و نام جواد حسین‌آبادی کاپیتان تیم ملی والیبال کشورمان نیز در رده دوم جدول قرار گرفته است. همچنین برژویچ الکسا از صربستان، پانکو پاول از روسیه، بارنس ریلی برندان از کانادا به ترتیب مکان‌های سوم تا پنجم را کسب کرده اند.

بهترین دریافت این رقابت‌ها تاکنون به ویلنر از ونزوئلا تعلق گرفته و بازیکنانی چون مندوزا بردومو از مکزیک، دمیرسیلر آلپرای از ترکیه، روسارد دیبالت از فرانسه و ماراستن تیمودی از کانادا به ترتیب در جایگاه‌های دوم تا سوم ایستاده اند.

ینی پازامورات ازترکیه تاکنون در صدر بهترین پاسورها قرار گرفته همچنین سکیتا ماساهیرو از ژاپن، بردژویچ الکسا از صربستان، ولوسو دیاگو از برزیل و نیکیچ میلان از کانادا در جایگاه‌های دوم تا سوم قرار دارند. نام مصطفی باقری پاسور تیم ملی والیبال جوانان کشورمان نیز در مکان 15 ثبت شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز