خبرگزاری کار ایران

جودوی قهرمانی جهان-برزیل؛

ملی‌پوشان جودوی ایران رقبای خود را شناختند

asdasd
کد خبر : ۹۹۷۳۷

این دوره از مسابقات با حضور 630 جودوکار از 123 کشور جهان از امروز دوشنبه به میزبانی برزیل در ریودوژانیرو آغاز می شود.

نمایندگان ایران در رقابت‌های جهانی جودو در برزیل حریفان خود را شناختند تا از روز چهارشنبه بر روی تاتامی بروند.

به گزارش ایلنا، این دوره از مسابقات با حضور 630 جودوکار از 123 کشور جهان از امروز دوشنبه به میزبانی برزیل در ریودوژانیرو آغاز می شود. در روز نخست جودوکاران وزن 60- کیلوگرم به روی تاتامی می روند که تیم ملی ایران نماینده ای ندارد. فردا سه شنبه هم رقابتهای وزن 66- کیلوگرم برگزار می شود.

جودوکاران کشورمان رقابت‌های خود را از روز چهارشنبه ششم شهریور آغاز می‌کنند. جایی که مبارزات وزن 73- کیلوگرم برگزار می شود. در این روز سعید ملایی اولین نماینده کشورمان است که در گروه A دور نخست را استراحت دارد و سپس به دیدار " ویکتوراسکورتوف" جودوکار مولداویای اصل تیم ملی امارات پیکار می کند. این جودوکار اماراتی رنکینگ 15 جهان را در اختیار دارد. ملایی در صورت برتری به مصاف یکی از جودوکاران اسپانیا، موزامبیک یا چین تایپه خواهد رفت.

الیاس علی‌اکبری دومین نماینده تیم ملی کشورمان در این وزن در گروه C دور نخست استراحت دارد و سپس باید با یکی از جودوکاران نیوزیلند، جمهوری چک یا اسلوونی مبارزه کند. در این وزن 79 جودوکار حضور دارند.

پنجشنبه هفتم شهریور در رقابتهای وزن 81- کیلوگرم دو نماینده دیگر ایران به دیدار رقبای خود می روند. در این وزن 73 جودوکار شرکت دارند که سعید مرادی در گروه B ابتدا باید با "مارتینز" از کوبا مبارزه کند. مرادی در صورت برتری "تومیسلاو ماریناجوویچ" از کرواسی با رنکینگ 24 جهان را پیش رو دارد. این جودوکار جوان کشورمان که اولین حضور خود را روی تاتامی جهانی تجربه می کند در صورت رسیدن به دور سوم به مصاف برنده مبارزه اکوادر و اتریش می رود.

امیر قاسمی نژاد دیگر جودوکار تیم ملی کشورمان در این وزن در گروه C دور اول استراحت دارد و سپس با " هولو الیسو" از آنگولا پیکار می کند. قاسمی نژاد دور سوم برنده مبارزه جودوکاران السالوادور و ایتالیا را پیش رو خواهد داشت.

آخرین نماینده جودو ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان جواد محجوب است که روز شنبه نهم شهریورماه در وزن 100- کیلوگرم و در گروه B دور نخست را استراحت دارد. وی سپس باید با برنده پیکار جودوکاران الجزایر و ازبکستان مبارزه کند. یکی از جودوکاران لتونی، اکراین با بلاروس نیز حریف دور سوم جواد محجوب می باشند. در این وزن هم 48 جودوکار حضور دارند.

رقابت‌های جودو قهرمانی جهان به مدت 6 روز در برزیل برگزار خواهد شد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز