خبرگزاری کار ایران

اتحادیه فوتبال انگلیس تایید کرد؛

رونی کاپیتان سه شیرها مقابل سن مارینو

کد خبر : ۱۱۴۶۷

در غیاب جرارد و لمپارد که به دلیل محرومیت و مصدومیت در دیدار فردا شب حضور نخواهند داشت، مهاجم منچستریونایتد بازوبند کاپیتانی انگلیس را به بازو خواهد بست.

اتحادیه فوتبال انگلیس و همچنین روی هاجسون، سرمربی تیم ملی این کشور، تایید کردند که در دیدار فردا شب مقابل سن مارینو در مقدماتی جام جهانی 2014، وین رونی بازوبند کاپیتانی سه شیرها را به بازو خواهد بست.

به گزارش ایلنا، در غیاب جرارد و لمپارد که به دلیل محرومیت و مصدومیت در دیدار فردا شب حضور نخواهند داشت، مهاجم منچستریونایتد بازوبند کاپیتانی انگلیس را به بازو خواهد بست.

بعد از اعلام این خبر، رونی در گفتگو با خبرنگاران گفت: این افتخار بزرگی است. اتفاقی که من واقعا به آن افتخار می کنم. این مسئولیت بزرگی برای من است.این اتفاقی است که من واقعا منتظر آن بودم؛ هیجان زده ام و امیدوارم بتوانیم این اتفاق خوب را با یک پیروزی خوب تکمیل کنیم.

روی هاجسون نیز در مورد این تصمیم گفت: واقعا از اینکه رونی در این دیدار حضور دارد، خوشحالم. از کار کردن با رونی لذت می برم. ما یوروی خوبی را پشت سر گذاشتیم.خوشبختانه او بعد از مصدومیتی که داشت، خیلی زود بهبود پیدا کرد و اکنون برای این دیدار آماده است. او مطمئنا کاپیتان ما در این دیدار خواهد بود.

رونی سه سال قبل در دیدار دوستانه مقابل برزیل نیز بازوبند کاپیتانی سه شیرها را برای اولین بار به بازو بست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز