خبرگزاری کار ایران

سوپرجام اسپانیا-دور رفت؛

ویلانووا، رئال و مورینیو را درهم شکست

شاگردان ویلانوا به رسم تیم‌های تحت هدایت گواردیولا، موفق شدند برتری 3 بر 2 را در تابلوی ورزشگاه به نفع آبی‌و اناری‌ها ثبت کنند.

شاگردان تیتو ویلانوا هم موفق شدند آقای خاص و تیم تحت هدایتش را در نیوکمپ در هم بکوبند تا بار دیگر قدرت خود را به رخ قهرمان لالیگا بکشند.

به گزارش ایلنا، دیدار رفت سوپر جام اسپانیا ساعت یک بامداد امروز بین تیم‌های بارسلونا و رئال مادرید با میزبانی نیوکمپ برگزار شد که در پایان شاگردان تیتو ویلانوا به رسم تیم‌های تحت هدایت پپ گواردیولا، موفق شدند برتری 3 بر 2 را در تابلوی ورزشگاه به نفع آبی‌و اناری‌ها ثبت کنند.

در نیمه اول این دیدار دو تیم بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتند و موقعیتهای خوبی هم روی دروازه یکدیگر خلق کردند اما در نهایت بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت. با شروع نیمه دوم رئالی ها هجومی تر ظاهر شدند و در اولین موقعیت جدی رئال در دقیقه 55 روی سانتر مسعود اوزیل از نقطه کرنر، رونالدو با ضربه سر دروازه تیم بارسلونا و ویکتور والدز را باز کرد تا شاگردان مورینیو در زمین بارسا از حریف پیش بیفتند اما یک دقیقه پس از گل رئال ماسچرانو آرژانتینی با یک پاس بلند پدرو گونزالس را در صحنه‌ای مشکوک به آفساید صاحب موقعیت کرد این مهاجم سرعتی بارسا پس از کنترل توپ با یک ضربه دقیق، گل تساوی بارسا را وارد دروازه کاسیاس کرد.

در دقیقه 70 بود که سرخیو راموس در محوطه جریمه اینیستا را با خطا متوقف کرد که داور نقطه پنالتی را نشان داد و لیونل مسی پشت ضربه قرار گرفت و توپ را در خلاف جهت حرکت کاسیاس درون دروازه قرار داد تا میزبان بازی یک بر صفر باخته را با پیروزی 2 بر یک عوض کند.

پس از گل دوم بارسا رئالی ها برای زدن گل تساوی تلاش بسیاری کردند و بارسلون هم بدنبال زدن گل های بیشتر به رقیب دیرینه اش بود که در دقیقه 78 اینیستا هافبک خوش تکنیک بارسا در یک حرکت زیبا و پس از جا گذاشتن چند مدافع رئال ژاوی هرناندز را با کاسیاس در موقعیت تک به تک قرار داد و کاپیتان بارسا در غیاب پویول سومین گل شاگردان ویلانووا را به ثمر رساند.

مورینیو که در این دیدار حتی یک بار از روی نیمکت رئال بلند نشد برای جبران گل های خورده پس از هیگواین و دیی ماریا، مارسلوی برزیلی را هم در دقیقه 82 به جای اوزیل وارد زمین کرد تا گل های خورده را جبران کنند و در دقیقه 86 ویکتور والدز که بعد از تعویض ژاوی بازوبند کاپیتانی بارسا را بر بازو بسته بود، پس از دریافت پاس رو به عقب قصد دریبل زدن دی ماریای تازه نفس را داشت که در این کار موفق نبود و این بازیکن آرژانتینی روی اشتباه فاحش والدز دومین گل رئال مادرید را به ثمر رساند تا بازی رفت سوپرجام اسپانیا با نتیجه 3 بر 2 به سود بارسلونا خاتمه یابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز