خبرگزاری کار ایران

تیتو ویلانووا:

مسی به تنهایی به پیروزی نمی‌رسد

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۲۰

تیم‌های بزرگ همیشه بازیکنان بزرگی دارند ولی مسی در بازی‌ها، به تنهایی به پیروزی نمی‌رسد.

سرمربی بارسا تاکید کرد که مسی اگرچه بازیکنی سرنوشت‌ساز است ولی به تنهایی به پیروزی نمی‌رسد.

به گزارش ایلنا، تیتو ویلانووا در پایان دیدار تیمش با ساراگوسا در جمع خبرنگاران گفت: بازیکنانم تلاش زیادی انجام دادند. خستگی سفر در میان بازیکنان ملی پوش تیم کاملا مشهود بود.

سرمربی بارسا در واکنش به اظهارات مانولو خیمنس، سرمربی ساراگوسا که گفته بود هر تیمی که مسی را در اختیار داشته باشد، به پیروزی می‌رسد، افزود: لئو سرنوشت‌ساز است و تیم‌های بزرگ همیشه بازیکنان بزرگی دارند ولی مسی در بازی‌ها، به تنهایی به پیروزی نمی‌رسد.

تیتو در مورد دلیل تعویض پویول در این دیدار متذکر شد: جوردی آلبا به من گفت باید خود را برای یک تعویض آماده کنیم. من فهمیدم باید برای تعویض پویول آماده شویم و تصمیم گرفتم برای اجتناب از نگرانی و وقوع مشکلی، پویول را تعویض کنم.

ویلانووا در مورد گل تساوی بخش ساراگوسا در نیمه اول بازی خاطرنشان کرد: آنها در یک بازی مشابه آن چیزی که در زمین دپورتیوو دیده بودیم، بازی را به تساوی کشاندند. بازیکنانی مثل آبیدال یا کیتا در ضربات ایستگاهی، بیشتر ما را خاطر جمع می‌کردند. امسال اوضاع به نحو دیگری است.

وی درمورد ساراگوسانیز گفت: آنها تیمی بودند که می‌خواستند فوتبال بازی کنند و این به نظر ما خیلی خوب و قابل قبول می‌آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز