خبرگزاری کار ایران

ماسیمو آلگری:

گواردیولا فصل آینده جانشین من می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۱۳

تصمیم باشگاه این است که گواردیولا را برای فصل آینده جایگزین من در میلان کند.

سرمربی میلان پس از پیروزی یک بر صفر میلان برابر رقیب قدیمی‌اش در هفته چهاردهم سری A گفت: از عملکرد شاگردانم در این بازی بسیار خوشحال هستم، چراکه آنها در طول90دقیقه فوق‌العاده بودند.

به گزارش ایلنا، ماکسیمیلیانو آلگری با بیان این مطلب اظهارکرد: این بازی نبرد میان بازیکنان در میدان بود و ما به هیچوجه به یوونتوس اجازه پیشروی در زمین خود را ندادیم چراکه آنها تنها یک ضربه در چهارچوب دروازه ما داشتند، در حالیکه ما 4 یا 5 موقعیت مسلم گلزنی را از دست دادیم.

آلگری در ادامه متذکر شد: فکر می‌کنم شاگردانم یکشنبه بهترین نمایش فصل خود را برابر یوونتوس، تیمی که طی 2 سال گذشته دست به کارهای بزرگی زده به نمایش گذاشتند و ما در مجموع هیچ شانسی برای گلزنی یه یوونتوس ندادیم.

آلگری در رابطه با عملکرد خوب خط دفاعی‌اش خاطرنشان کرد: ما بسیار سازمان یافته و منظم دفاع کردیم و کاملا شایسته این 3 امتیاز بودیم، در حالیکه برای به دست آوردن آن سخت تلاش کردیم و این می‌تواند یک نشانه خوب و مثبت برای تیم باشد.

سرمربی میلان در مورد پنالتی که داور به سود تیمش اعلام کرد نیز گفت: از جایگاهی که من حضور داشتم و نظاره گر بازی بودم آن برخورد به نظر پنالتی می‌رسید اما زمانی که صحنه آهسته را مشاهده کردم شاید می‌شد آن صحنه پنالتی اعلام نشود.

آلگری همچنین در واکنش به اظهارات سیلویو برلوسکونی مالک باشگاه میلان که در مصاحبه‌ای تایید کرد که در تلاش هستند گواردیولا را برای فصل آینده بخدمت بگیرند، گفت: احساس می‌کنم تصمیم باشگاه این است که گواردیولا را برای فصل آینده جایگزین من در میلان کند، چراکه او یکی از بهترین مربیان حال حاضر در جهان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز