خبرگزاری کار ایران

باید چلسی را شکست‌ می‌دادیم؛

مانچینی: بازی کردن در استمفوردبریج کار سختی است

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۳۷

ما تاکنون در لیگ برتر شکست نخورده‌ایم. این بازی بعد از بازی ما مقابل رئال بود و عملکرد خوبی را به نمایش گذاشتیم.

سرمربی منچسترسیتی معتقد است تیم تحت هدایتش باید 3 امتیاز دیدار با چلسی را از آن خود می‌کرد. 

به گزارش ایلنا، روبرتو مانچینی با اشاره به این دیدار که با تساوی بدون گل دو تیم به پایان رسید، گفت: مقابل چلسی 2 امتیاز از دست دادیم. بازی کردن در استمفوردبریج کار سختی است. در این دیدار بر بازی کاملا تسلط داشتیم ولی در 25 یا 30 متر پایانی چندان خوب نبودیم و ضعیف عمل کردیم و مشکل هم همین بود.

این مربی ایتالیایی ادامه داد: ما در نیمه اول بازی بر توپ و میدان تسلط داشتیم. در نیمه دوم شاید چلسی بازی بهتری ارائه داد. بازی کردن مقابل چلسی، آن هم آنطور که ما بازی کردیم، اصلا کار آسانی نبود. باید در زمان ورود به محوطه جریمه حریف قوی‌تر باشیم و ما خیلی ملایم بازی می‌کردیم.

مانچینی همچنین متذکر شد: امیدوار بودم ژکو مثل بازی‌هایی که به عنوان بازیکن ذخیره به زمین مسابقه آمده و به گل می‌رسید، بتواند خوب بازی کند. به نظرم در این بازی تک تک بازیکنان تیم با 100درصد توان خود بازی کردند ولی گاهی وقت‌ها نمی‌توان خوب بازی کرد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ما تاکنون در لیگ برتر شکست نخورده‌ایم. این بازی بعد از بازی ما مقابل رئال بود و عملکرد خوبی را به نمایش گذاشتیم. تنها چیزی که جایش در بازی ما خالی بود، یک پاس پایانی خوب به مهاجم تیم بود. مهاجمان تیم باید در محوطه جریمه خیلی قوی عمل کنند. فکر می‌کنم ما خیلی خوب بازی کردیم و فقط گل کم داشتیم. فرصت‌های زیادی داشتیم و خیلی وارد محوطه جریمه تیم حریف می‌شدیم ولی از آن پاس آخر خبری نبود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز