خبرگزاری کار ایران

هفته پانزدهم لیگ برتر انگلیس؛

یکه‌تازی منچستریونایتد؛ ادامه ناکامی بنیتس و ونگر

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۳۳

شاگردان بنیتس در این هفته با 3 گل مغلوب وستهام شدند تا آینده کاری این مربی اسپانیایی‌تبار در استمفوردبریج به مخاطره بیفتد.

هفته پانزدهم لیگ برتر انگلیس برای تیم‌های مدعی هفته خوبی نبود چراکه شکست غیر منتظره آرسنال و چلسی و توقف منچسترسیتی از اتفاقات مهم این هفته بود ولی منچستر یونایتد مدعی شماره یک لیگ جزیره همچنان یکه‌تازی می‌کند. 

به گزراش ایلنا، هفته پانزدهم لیگ برتر انگلیس از روز شنبه آغاز شد که شکست سنگین چلسی مقابل وستهام از اتفاقات غیرمنتظره این هفته بود. شاگردان بنیتس در این هفته با 3 گل مغلوب وستهام شدند تا آینده کاری این مربی اسپانیایی‌تبار در استمفوردبریج به مخاطره بیفتد.

آرسنال هم در این هفته تیم همیشگی نبود و با دو گل مقابل سوانسی زانو زد تا آرسن ونگر و تیمش همچنان نشانی از تیم مدعی همیشگی نداشته باشند. تیم جوان آرسنال علیرغم ارائه بازی رو به جلو و هجومی در زدن ضربات آخر ناکام می ماند و به نظر می‌رسد جدایی فان پرسی خط اتش این تیم را با چالشی جدی مواجه کرده است.

همچنین مانچینی و شاگردانش هم این هفته مقابل اورتون کاری از پیش نبردند و با تساوی یک بر یک به کار خود پایان دادند تا مانچینی در حال حاضر رقابت در صدر جدول را به فرگی و شاگردانش واگذار کنند. منچستر یونایتد هم در این هفته مقابل تیم ردین در یک باززی پرگل موفق شد 4 بر 3 به پیروزی برسد تا به تنهایی در صدر جدول لیگ جزیره بایستد.

نتایج کامل بازی‌های برگزار شده هفته 15 لیگ جزیزه به این شرح است:

شنبه 11 آذر

چلسی یک - وستهام 3

تاتنهام 3 - فولام صفر

ساوتهمپتون صفر - لیورپول یک

اورتون یک - منچسترسیتی یک

استون ویلا یک - کوئینز پارک یک

استوك سیتی یک - وست برومویچ صفر

سوانسی 2 - آرسنال صفر

 منچستریونایتد 4 - ردینگ 3

یکشنبه 12 آذر

ساندرلند - نوریچ

دوشنبه 13 آذر

ویگان - نیوکسل

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز