خبرگزاری کار ایران

آدریانو گالیانی:

6 بازی برابر بارسا باور کردنی نیست

asdasd
کد خبر : ۲۹۹۵۹

حالا با انجام قرعه کشی رقابت های مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا، باز هم میلانی ها می بایست برابر بارسلونا قرار بگیرند. بنابراین روسونری در فاصله ای کمی بیش از یک سال 6 بار برابر بارسلونا بازی خواهد کرد.

آدریانو گالیانی نایب رئیس میلان از رویارویی تیم خود با بارسلونا راضی نیست و گفت که هنوز تصیمی در رابطه با پاتو و روبینیو نگرفته اند.

به گزارش ایلنا، بارسلونا و میلان تا این لحظه در سال گذشته رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، چهار بار برابر هم به میدان رفتند. در رقابت های فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا، در ابتدا بارسا و میلان در مرحله گروهی با یکدیگر هم گروه بودند و سپس در ادامه این رقابت ها در مرحله یک چهارم نهایی، بار دیگر در همان سال به دیدار یکدیگر رفتند. در طول رقابت های فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا، بارسا موفق شد تا دو بار در آن 4 بازی به پیروزی برسد و 2 بازی دیگر با نتیجه تساوی به پایان رسید.

حالا با انجام قرعه کشی رقابت های مرحله یک هشتم پایانی رقابت های فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا، باز هم میلانی ها می بایست برابر بارسلونا قرار بگیرند. بنابراین روسونری در فاصله ای کمی بیش از یک سال 6 بار برابر بارسلونا بازی خواهد کرد.

آدریانو گالیانی، نایب رئیس باشگاه میلان در این خصوص گفت: باور کردنی نیست که در فاصله کمی بیش از یک سال باید 6 بار با یک تیم غیر ایتالیایی بازی کنیم. در انجام مراسم قرعه کشی دیدیم که میلان مجبور بود با بارسا روبرو شود چرا که سایر تیم های دیگر باقی مانده، بنا بر محدودیت های موجود نمی توانستند برابر ما قرار بگیرند. بارسلونا بهترین فوتبال را ارائه می دهد و بهترین بازیکنان جهان را در اختیار دارد. مانند فصل گذشته تلاش می کنیم تا عملکرد خوبی داشته باشیم.

انتظار می رفت که آدریانو گالیانی به زودی برای انتقال روبینیو به سانتوس و پاتو به کورینتیانس به برزیل سفر کند، وی در این مورد گفت: ما مهاجم دیگری نخواهیم خرید. حتی اگر پاتو یا روبینیو به فروش برسند هم مهاجمی را به تیم خود اضافه نخواهیم کرد چون ما استعداد جوانی مثل نیانگ را داریم اما اگر هر دوی این بازیکنان تیم را ترک کنند باید دید چه پیش می آید.

گالیانی ادامه داد: ما هنوز تصمیمی درباره روبینیو و پاتو نگرفته ایم. هنوز در ماه دسامبر هستیم. فصل نقل و انتقالات برزیل 15 آوریل به پایان خواهد رسید. آیا پیشنهاد دریافتی ما برای پاتو راضی کننده بود؟ باید بررسی شود. روبینیو می خواهد به برزیل برگردد چون خانواده وی آن جا هستند و این یک تصمیم شخصی است. ما پیشنهادی از سانتوس دریافت کرده ایم که رد شده و هنوز پیشنهاد دومی دریافت نکرده ایم. شرایط اقتصادی فوتبال در برزیل پیشرفت داشته و اسپانسر های جدید به لیگ برزیل روی آورده اند در نتیجه حق پخش تلویزیونی بهتری به آنها پرداخت می شود.از همین رو آنها می توانند برخلاف گذشته هزینه های بالایی را برای خرید بازیکنان پرداخت کنند. ما با پاتو و روبینیو در رابطه با آینده ی آن ها مذاکره خواهیم کرد.

گالیانی در رابطه با مبلغ حاصل از فروش این دو بازیکن چنین گفت: در حال حاضر آن ها بازیکنان میلان هستند. اوضاع حساب های مالی ما مناسب است و حتی در حال درآمد زایی نیز هستیم و این امکان وجود دارد که در آمد فروش روبینیو و پاتو به بودجه سال 2013 میلان وارد شود.

وی همچنین در رابطه با شایعات اخیر مربوط به تلاش روسونری برای جذب دروگبا، پابلو آرمرو و حتی امکان بازگشت سیدورف به میلان گفت: نظری در رابطه با شایعات مربوط به دروگبا ندارم. آرمرو هیچ‌گاه مد نظر ما نبوده و سیدورف به بازی در برزیل ادامه خواهد داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز