خبرگزاری کار ایران

تمجید ایکر مقدس از بازیکنان بارسا؛

کاسیاس: رئال مادرید شایسته قهرمانی در سوپرجام بود

فکر می کنم که به شایستگی به این جام رسیدیم. آنها فرصت های کمی را مقابل دروازه ما ایجاد کردند ولی همین فرصتهای کم، خطرات زیادی را به همراه داشت.

یکر کاسیاس دروازه بان رئال مادرید تیمش را شایسته کسب عنوان قهرمانی سوپر جام باشگاه‌های اسپانیا دانست.

به گزارش ایلنا، کاسیاس درپایان این مسابقه به خبرنگاران گفت: آنجا، در دیدار رفت و درنوکمپ بارسایی ها می توانستند 4 گل وارد دروازه ما کنند و تنها یک هفته بعد ما گلی را زدیم که به ما بال داد و باعث شد که روند مسابقه باز شود.

دروازه بان رئال درمورد روند بازی گفت: در نیمه اول بازی دست ما بود و در مجموع مسابقه هم همین طور. در بازی 4شنبه والدس بازی بی عیب و نقصی را ارائه داد و درنهایت ما اندکی سختی کشیدیم. فکر می کنم که به شایستگی به این جام رسیدیم. آنها فرصت های کمی را مقابل دروازه ما ایجاد کردند ولی همین فرصتهای کم، خطرات زیادی را به همراه داشت.

کاپیتان تیم مادریدی در ادامه از رفتار خوب بازیکنان بارسلونا بعد از اتمام بازی تشکر کرد و گفت: از بارسایی ها متشکرم. آنها بعد از اتمام بازی، با ماندن در مرکز زمین، حرفه ای گری شان را ثابت کردند. ما روند بدی را پشت سرگذاشته بودیم و به هوادارانمان مدیون بودیم. تیم ما شروع خوبی نداشت ولی در بعضی روزها خوش شانس هستی و بعضی روزها هم بدشانس.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز